·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Artikelen-over-Reiki
Naam : Ans Corbee
Titel : Reiki duidelijke uitleg
Tekst : Reiki duidelijke uitleg

Er zijn nog steeds mensen die zeggen, hoe kun je in n weekend ""leren"" hoe je kunt helen. Dit zijn uitingen van mensen die nog niets weten over Reiki. Dit zijn uitlatingen van mensen die zich er ng nooit in hebben verdiept wat Reiki is, dus dit ook niet knnen weten, het is hun onwetendheid. Omdat ze niet de juiste informaties hebben over Reiki, zeggen ze dan maar, dat ze niet geloven in Reiki, maar als zij de juiste informaties zuden hebben, zouden ze weten wat Reiki is. Veel mensen zien alleen de mooie dingen in andere mensen en staan zelf niet open om deze mooie dingen ook daadwerkelijk voor henzelf te gaan onderzoeken.

Reiki is een ""Herontdekte Levensenergie"" die al hl lang bestaat. Deze levens energie hebben wij ooit zelf in overvloed gehad, maar ons levensenergiekanaal is over de tijd heen bij ons verstopt geraakt. Dit energie kanaal, kan weer geopend en gezuiverd worden en dit gebeurt tijdens de Reiki Inwijdingen en uitgevoerd wordt door een Reiki Master, volgens de originele leringen van Dr. Mikao Usui.

In een Reiki cursus krijgt de cursist 4 inwijdingen. Dr deze inwijdingen reinigt en zuivert het ons energiekanaal en kan deze Universele Levens Energie Kracht wr ongestoord door ons lichaam stromen. Daardoor krijgen wij weer helende levensenergie en deze energie helpt met lichamelijke en geestelijke problemen. Tevens kunnen wij dr die inwijdingen onszelf en anderen helen, omdat wij dan die helende energie wr kunnen ontvangen en dus ook weer door kunnen geven. Reiki is heel simpel, het is geloven dat deze Reiki Levens Energie Kracht, ook bij jou wordt gezuiverd dr die inwijdingen en zodoende kun je dan weer genezen.

Onze geest, is vaak de onderliggende factor van lichamelijke problemen. Door die inwijdingen stimuleert Reiki ook de geest. Zodat je je eigen problemen met Reiki kunt begrijpen, en kunt loslaten. Je staat versteld van wat Reiki kan doen.

Door Reiki wordt je ook geestelijk gezuiverd, zo kun je weer helder denken, dit werkt zeer verruimend, zodoende kun je ook alles beter begrijpen. Reiki werkt voor alles en het is heel simpel. Deze genezende krachten hebben we eigenlijk altijd al gehad, maar deze waren vertroebeld geraakt en door Reiki inwijdingen wordt je gezuiverd en gereinigd, zo kun je die helende energie weer gebruiken.

Reiki stroomt naar eventuele blokkaden en geeft daar energie waar het nodig is. Die blokkaden zijn ontstaan doordat je angsten en emoties onbewust verdrongen hebt. Dit is heel normaal, omdat je toentertijd niet die vermogens had om p dat moment er daadwerkelijk iets mee te doen. Deze problemen zijn nog steeds opgeslagen in ons onderbewustzijn, met Reiki kun je die problemen nu oplossen.

Overeenkomsten tussen Magnetiseren en Reiki zijn: die helende energie komt voor beide uit de Kosmos. De helingprocedure zijn hetzelfde. Bij magnetiseren weet je dat je kunt helen, maar daar ben je niet voor ingewijd. Bij Reiki daar wordt je wel voor Ingewijd en ben je dus beschermd. Bij magnetiseren ben je niet beschermd, je kunt iets overnemen of je eigen energie weggeven.

Met Reiki ben je altijd beschermd en hoe meer Reiki je geeft of gebruikt, hoe beter die Reiki energie gaat stromen. Zelfs kun je met Reiki 2 energie sturen op afstand, dit afstandsymbool en nog twee anderen krijg je bij Reiki 2.

Zoek, een Reiki master die tijd voor je heeft zodat deze master je persoonlijk kan begeleiden. Persoonlijke begeleiding is een heel belangrijk onderdeel van een Reiki cursus. Door deze Reiki Inwijdingen, komen er ook veel vragen bij je los over spiritualiteit en de master zou daar de tijd voor moeten nemen om je daarin ook te begeleiden. Door die Reiki inwijdingen ga je alles veel beter begrijpen.

Reiki moet toegankelijk blijven voor iedereen. Een Reiki cursus is niet beter door dat er een hoger prijskaartje aan zit. Die inwijdingen zijn allemaal hetzelfde het verschil zit hem alleen in de prijs. Dit is ook het enige verschil, dus een dure cursus is echt niet beter, begrijp dit.

Het allerbelangrijkste is om te weten, dat Reiki veel mr is dan alleen je handen opleggen om te helen. Met Reiki investeer je in je eigen gezondheid en tevens stimuleer je je geestelijke gewaarwording enorm. Door Reiki wordt je leven een stuk aangenamer en zo investeer je in je eigen geluk.

""In een Reiki cursus begeleid ik mijn cursisten met eventuele chakra problemen. Daarna leg ik hen uit hoe zij de chakra's zelf kunnen balanceren. Ik wil hun graag begeleiden met hun geestelijke interessen. Dus buiten alle Reiki informaties om, geef ik deze extra. Ik wil mijn cursus zo informatief mogelijk maken, zodat de cursist zoveel mogelijk informaties krijgt. Plus nog een vlle map met informaties over Reiki en ook alle andere informaties geef ik de cursisten dan mee naar huis"".

Haal daarom ook het beste uit een cursus door een Reiki master te kiezen die tijd voor je heeft en bij je past. Door een Reiki cursus te doen met weinig cursisten heeft die master tijd voor je. Z krijg je waarde voor je geld.

Reiki is heel goed voor kinderen, zij komen door Reiki in balans en zij kunnen dan ook alles veel beter begrijpen. Ouders geven zo aan hun kinderen een heel mooi kostbaar cadeau. Reiki Levensenergie blijft voor de rest van hun leven bij hen.

Website : http://www.spiritualwisdom.nl/

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners