·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: 4de-en-5de-Dimensie
Naam : SpiritualWisdom
Titel : Christusbewustzijn
Tekst : Dit Christusbewustzijn is óp Aarde en in de mens zelf ''wakker'' geworden. Dit Christusbewustzijn is altijd al bij iedereen aanwezig geweest. Het Christusbewustzijn is gezeteld in de Thymus, daar zit de heilige geometrie in.

Het Christusbewustzijn is dat mooie Goddelijke deeltje dat echt in onszelf aanwezig is, dus in onszelf zit en sinds 25.000 jaren niet actief was. Het Christusbewustzijn is echt nooit bij ons weggeweest, was zelf al die tijd onbewust van zijn functie geworden. Bij iedereen is het Christusbewustzijn wakker gemaakt. Nu mogen we er onszelf nog bewust van gaan maken, het zit in het midden van de borst en wel 10cm onder onze keel.

De Kerk interpreteert deze ''Geestelijke Esoterische leer'' op een andere manier en vertaald ''Christus'' in Jezus, zoals Jezus-Christus. Het was voor de mens makkelijker te begrijpen als we dit Christusbewustzijn in een Jezus zouden zoeken. We denken zelf veel te klein, we zijn allemaal een deel van GOD net zoals Jezus ( Yoshua). Dit Christusbewustzijn zal ons deze geestelijke leer weer laten begrijpen. Het zou heel mooi zijn als de KERKEN de juiste interpretatie van deze esoterische geestelijk leer door zouden geven, dan zouden de Kerken weer vollopen. De mensheid was 'n lange tijd zoekende, zij konden het niet vinden in de Kerk en dit zou weer een belangrijke doorbraak zijn.

Nu is het Christusbewustzijn weer bewust bij ons allen aanwezig en kan de mens weer bewuster gaan leven. Daardoor kunnen we ook makkelijker samen evolueren naar de 4de en 5de Dimensie van ons bewustzijn. De Aarde evolueert ook met ons mee.

Dit Christusbewustzijn heeft een heel hoog bewustzijn en weet alles over de esoterische heilige geestelijke leer af. Dit is voor ons allen een heel belangrijke LEER ( spiritualiteit): dus geestelijke leer om te weten. Als we daar open voor kunnen staan, zal dit vooral samenhorigheid bewerkstelligen. Dit zal zich uiten in vrede in de mens zelf, maar ook op de Aarde zelf. De Aarde zelf is onze ''MOEDER'' die ons voedt.

Bij kopiëren van deze informaties vermeld a.u.bl deze BRON www.spiritualwisdom.nl

Website : http://www.spiritualwisdom.nl

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s) Naam : ebjstiekema
Ja ik zal het hier helemaal mee eens zijn .Want er wordt door de kerk zoveel bij gezocht,het lijkt nergens meer op ,en het is zo door zichtig en dom ,daarom lopen ze weg en zeggen maar niets om niet aan gekeken te worden in de gemeente ,ze denken ach laat maar we zien wel.ik kom zelf van de roomse kerk af en daar was zoveel mis mee!!,bij dood geboorte werden ze in een afval graf gelegd zo''n; klein ding wist nog nergens van
en dan al bij het afval ,hoe durft men het te doen.Ik zelf ben getrouwd met een gereformeerde meid *nou mijn vader zei dat ik dan het huis uit moest omdat zij niet rooms was,,ja ja,en mijn moeder was ook rooms geworden!!hoe kan zoiets he?,Zo achterlijk had ik nog niet mee gemaakt
maar ik heb toen met mijn vader heel stevig gepraat,!!hij heeft het nooit weer genoemd.maar ook het avondmaal werd veels te ver doorgevoer  

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners
  · Gastenboek