·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Spirituele-verhalen
Naam : Praktijk Orfilan
Titel : Een van de vele reizen....
Tekst : ....Jouw angst voor zogenaamde verontpersoonlijking of het kwijtraken van je individu heeft zeker gegronde redenen en zijn ook noodzakelijk, maar om deze logische samenhang te doorgronden en te doorleven zijn nog meer van deze ""uitstapjes"" noodzakelijk. Ik zal je echter voor dit moment geruststellen. Jouw echte naam is je niet bekend, ook niet die van je geliefde. Om redenen is deze haar wel duidelijk, zelfs die van jullie gezamenlijke naam. Gelukkig komen zulke gevallen niet zo vaak voor, maar ik mag jullie wel gelukkig prijzen, want het grootste wonder en geluk dat ieder mens eens op zijn levensweg mag beleven is dit ene: Het samen uitspreken van deze éne naam. Dat zij dit weet en jij niet, komt niet omdat jij dit niet verdiend hebt, maar je hebt ervoor gekozen om dit ene idee en vorm uit te stralen en opnieuw te ontdekken in deze wereld. Ook al gebeurd dit niet zo vaak als wij wel zouden willen: de energiestromen worden erdoor opgewekt en met v!
elen zullen we ervoor zorgen, dat het een algemeen begrip wordt. Hierdoor zullen alle negatieve energieën worden opgeslokt, omdat de twee in vorm en gedaante een gaan worden.

Voordat wij jullie verhaal gaan beleven, wil ik je nadrukkelijk op je hart zeggen: dat dit één worden van naam absoluut niet in de zin is van jezelf weggooien en verder te leven als een ontpersoonlijkt of tweepersoonlijkt leven. Je liefde op aarde waar we morgen naar toe gaan, was een tipje van de sluier en je wist dat ook. Je bent en je voelt je samen één, maar je blijft een persoonlijkheid in twéé.

Ik Gunawan, ben een met mijn wederhelft en onze naam is: Tsjaitikka. Op datzelfde moment werd het licht in de kamer gekleurd van zilverwit tot de meest betoverende lila. Het was alsof de kamer een grote regenboog was, die golfde als waterlelies in een zomerbries. Zo de glimlach van Gunawan al niet bijzonder was; deze werd er alleen maar mooier van. Toch voelde ik een bekendheid en verwantschap en het werd me zwaar te moede en begon te huilen zoals ik in lange tijd niet gedaan had. Ik huilde me helemaal leeg en voelde Tsjaitikka naast me staan aan weerszijde met ieder een hand op mijn schouder en voelde me langzaam herboren worden alsof ik van hoofd tot voeten een menselijk lichaam aangemeten kreeg en tenslotte glimlachte ik.

Dit is wonderlijk. Zoals een zwerver in stof en groen gekleed na een diepe zucht zegt: Ik ben thuis. Ik werd meegenomen naar eindeloze verten, die me deels bekend voorkwamen als een echte herinnerlijking....

Bron: www.orfilan.nl

Website : http://www.orfilan.nl

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners