·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Spirituele-verhalen
Naam : Praktijk Orfilan
Titel : Een van de vele dromen....
Tekst : ....Dit licht dat niet te vergelijken is met het licht van lamp of kaars, begon als het ware in één punt. Net alsof er een enkele zenuwcel explodeerde, die daarna in een futuristisch geheel uitcirkelde vanuit dat ene onuitsprekelijke punt tot een kleurenaurora van de meest onbekende kleuren en tinten. Ik kan misschien zeggen blauw of groen of rood; het was echter meer een harmonisch geheel van een of ander soort kleur. Het verschijnsel begon in het puntje van mijn hoofd en verspreidde zich langzaam uit over mijn hele lichaam. Tegelijkertijd begon dit zelfde verschijnsel ook in andere delen van mijn lichaam; althans zo scheen het in mijn belevenis. Ik was als het ware één fenomeen geworden van zes lichtende aura's, die zich merkwaardig genoeg met mijn hartritme voortbewogen.
Het was niet zo, dat ik op een normale manier nadacht: ik wist echter dat dit verschijnsel te maken had met een deur of een overgang. In de laatste 5 jaren was dat althans bijna een obsessie voor mij geworden. Nu stond ik er als een kind tegenover. Een wezen, bewust overgeleverd aan God of wie dan ook echter nu in een volkomen vrijwillige situatie. Mijn laatste obstakel: het accepteren van een volledige identiteitsbehoud ook na het passeren van deze deur was volledig verdwenen. Ik zou weer terugkomen; een sluier zou zijn opgelicht. Ik zou terugkomen als diegene, die ik was; alleen bewuster van dingen die komen gaan.

Het was een eerste stadium van bewustwording: een eenheidsbesef. Alleen het weten en het herinneren van je naam en uiteindelijk het opgaan in de naam samen met je geliefde. Ik voelde haar aanwezigheid, alleen nog ver weg met dien verstande dat mijn bewustzijn en zenuwstelsel eenvoudigweg nog niet rijp was om een directe ontmoeting te bewerkstelligen.
Op datzelfde moment toen deze gedachte en bewustwording in mij omhoogborrelde, sprongen bloemen van allerhande formaat en kleuren om mij heen omhoog: een geestelijk vuurwerk en ik wist dat dit een cadeau was van haar.

Tenslotte sliep ik in en liep over een weg, een kronkelend pad door een prachtig landschap van mij onbekende bomen en planten....

Bron: www.orfilan.nl

Website : http://www.orfilan.nl

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners