·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Spirituele-verhalen
Naam : Praktijk Orfilan
Titel : Een van de vele vragen....
Tekst : ....het waren minuten, uren, dagen, dat ik naar het scheen hier zat en dacht en mijmerde over al datgene wat me hier tenslotte naar toe had gebracht. Wat was nu het mysterie? Datgene wat me tot hier gebracht heeft, Julio of ik zelf of de vrouw wier naam ik in al mijn begeren en verlangen zocht en toch niet vond. Ik voelde alleen de emotionele energieën en vocht tegen deze.

Wat moest ik ook alweer doen? Vragen stellen, maar welke vragen? Er spookte duizenden vragen door mijn hoofd en ieder antwoord riep weer nieuwe vragen op en dat terwijl ik donders goed wist, dat mijn hoofd en lichaam alleen maar zwaarder en zieker werd van dit gepijnig in mijzelf. Toch sloop langzamerhand een besef bij mij binnen en groeide langzaam uit tot een samenhangend geheel, als een gestalte. Waar zat ik nu? Alleen toevallig hier op een bankje voor twee bomen, die voor mij een grens symboliseerde? Er is geen grens; er zijn geen vragen en antwoorden. Deze vormen zelf de barrière. Deze poort van geluk stelde geen vragen en gaf geen antwoorden. Stilte, saamhorigheid, eenheid met datgene wat het was en nog steeds is. Een poort, maar geen grens. En ja er was wel een soort wachtwoord of misschien een wachtgebaar. Acceptatie en stil zijn van binnen: dan opende zich het mysterie. Want een mysterie was het en bleef het.

Langzaamaan groeide of verdween die materialisatie, die ik ogenschijnlijk eerst zag uit in een waas van groen en zilver. Deze bomen bestonden dus toch, dacht ik eventjes snel, maar verder konden geen storende gedachten dit schouwspel verhinderen.
Pas later begreep en voelde ik dit ook, alsof er zich een zwaar brok materie of lichaam uit mij werd losgelaten. Een soort negatieve bevalling, een terugkeer, maar hiertegenover betekende dit voor mij een hergeboorte: een bevrijding, want ik werd mij bewust van dingen, maar kon het ook niet uitleggen. Deze kleurenpracht vormde als het ware een geheel met mij: wij behoorden samen. Ik en wie weet nog meer, vormde één geheel met deze bomen en hiertussen in de baarmoederholte, die was ontstaan tussen dit kleurenspel aanschouwde ik voor het eerst mijn geliefde. Zij verscheen, alsof zij mijn wereld binnenstapte uit de onbekende tijd en ruimte....

Bron: www.orfilan.nl

Website : http://www.orfilan.nl

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners