·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Steve-Rother
Naam : Steve Rother
Titel : Cellulaire zuivering in de Holografische Kamer van Heling
Tekst : Shala's Kosmische Hartslag
Datum: April 2006

Cellulaire zuivering in de Holografische Kamer van Heling

Ik begon aan dit artikel op de avond van de nieuwe maan en de zonsverduistering van 29 maart 2006. Het leek een gunstige tijd om na te denken over de komende maand (de nieuwe zaden samen met het zonnevuur dat de grond opwarmt voor het ontkiemen ervan).

Maart bracht ons echt de intense golf van energie die ze beloofd had. Deels tengevolge van het complexe astrologische alignement en de steeds hoger wordende energie waar de planeet doorheen kruist. Tijdens de afgelopen weken voelden velen van ons een behoefte aan diepe innerlijke reflectie. De emotionele energie van de maand ging helemaal rond en gaf de aanzet tot actie om onze pijnen, boosheden, verloren delen, verhalen, verbinding met zielenfamilie, verbinding met de aarde en ons fysieke lichaam te zuiveren.

Moeder Aarde toonde ons haar onaflatende agenda van zuivering. Er waren orkanen, cyclonen, wind, regen en sneeuwstormen over de hele planeet – in sommige gevallen veroorzaakten ze veel schade en verlies van levens. Het driemaandse venster tussen de lente equinox (21 maart) en zomer zonnewende (21 juni) zal een intensieve tijd zijn voor diepe zuivering.

April zal deze zuivering verder ondersteunen op een nog diepere en intiemere manier. Vorige maand deelde ik met jullie informatie die ik kreeg van mijn geliefde Arcturiaanse gids over de Vesica Pices en het toegang krijgen tot hologrammen. Bijna onmiddellijk na de publicatie van het artikel kreeg ik reacties van anderen die ook met de Arcturianen werken en soortgelijke informatie en beelden hadden ontvangen. Meer over hun werk later in dit artikel.

De Vesica Pisces, zoals uitgelegd vorige maand, is een intersectie of overlapping van twee cirkels. De intersectie is een interdimensionale doorgang die ons in staat stelt toegang te krijgen tot het kwantumveld van zuiver potentieel.

Tijdens de maand maart vroeg ik, terwijl ik mezelf in de Vesica Pisces zette, om meer informatie om met hologrammen te werken. Ik werd meegenomen door een heel mooie blauwe gang van licht die uitkwam op een rond gouden platform. Een aantal kleine treden leidde me naar een deur – ook goud van kleur en licht.

Na de deur te hebben geopend ging ik de kamer binnen. Ze was rond en platina van kleur. Toen ik omhoog keek kon ik door het koepelvormige dak de sterren en planeten aan de nachtelijke hemel zien. In de kamer stond een kristallen stoel met verstelbare rugleuning. De stoel kon van kleur veranderen en was heel zacht om op te zitten. Voor de stoel stond een groot kristalhelder computerscherm met een ronde afstemknop of muis die je vast kon houden. In het midden van de afstemknop stond het cijfer 12. Links van de 12 gingen de cijfers omlaag en rechts gingen ze omhoog.

Er werd me gezegd dat dit de Holografische kamer van heling was aan boord van een Arcturiaans schip en dat hier veel heling en zuivering ervaren kon worden. Ik voelde me heel licht en opgewonden bij het vooruitzicht om een kleine verandering aan te brengen dat, vanwege het effect van het hologramontwerp, verandering teweeg zou brengen in het geheel en een nieuw patroon of oneindige mogelijkheden zou vormen.

Ik heb dikwijls in materiaal van verschillende channels en leraren gelezen dat we onze verloren of afgescheiden delen terug moeten halen om hun energie te integreren en heelheid te realiseren. We hebben vele levens gehad, zowel op als buiten deze planeet, en in die levens hebben we ervaringen of situaties meegemaakt waarbij we een deel van onze energie achterlieten. Het terughalen van die delen stelt ons in staat om degene die we zijn, geweest zijn en zullen worden, volledig te omarmen.

Reis in de Holografische kamer van heling

Ik zat op de kristallen stoel en leunde in een hoek van 45 graden achterover. Het scherm kwam tot leven en werd gestuurd door mijn gedachten. Eerst was het vervormd en wazig. Mij werd gezegd om niet verder te gaan voordat ik op een rustige en gegronde manier het scherm onder controle zou hebben. Ik werd me bewust dat mijn lichaam thuis op mijn bed lag en dat ik tegelijk in deze kamer zat. Enkele minuten klonk er een harmonisch geluid waarna ik me bewust werd van beide plaatsen tegelijk. Op het scherm draaide nu een mooie geometrische vorm rustig in en uit.

Er werd me gevraagd of ik de verloren of afgescheiden energie wilde terugbrengen. Ik zei ja en begon de afstemknop in mijn hand langzaam naar links te draaien. Ik draaide slechts terug tot het nummer 9. Al snel verscheen er een reeks energieschijven op het scherm die in een rij achter elkaar stonden zo ver als ik in het scherm kon kijken. Af en toe verliet een schijf de rij en die vormden een kleine stapel die er boven zweefde. Na een tijdje was de stapel ongeveer 12 cm hoog, allemaal zilveren schijven die op cd’s leken.

Ik was me bewust dat veel gidsen en leraren aanwezig waren in de kamer. Ik deed een beroep op Aartsengel Michaël, St. Germaine op en mijn geliefde Arcturiaanse gids. Ze toonden een prachtig geluid en een laserstraal van licht uit mijn derde oog en uit mijn hart werden verenigd en naar de kleine stapel zwevende schijven gestuurd. Onmiddellijk voelde ik dat de inhoud van de schijven gedownload werden – geen verhaal, geen drama alleen een stroom van energie die troostend en verwelkomend was.

De zwevende schijven begonnen nu langzaam terug te keren naar de plaats in de lijn die ze voorheen hadden ingenomen. Nadat de laatste op zijn plaats terug was leek de hele lijn van rechts naar links te bewegen. De Arcturianen legden nogmaals uit dat ons leven bestaat uit vele hologrammen die in een stapel op elkaar liggen – en hier in het hologram zou het opnemen van de energie van deze schijven nu elke ervaring of gebeurtenis die ervoor of erna was, veranderen. Dit is de schoonheid en het geschenk van het hologram.

De kristallen stoel begon nu zachtjes naar links te draaien en de kleuren van de geluiden vormden nu een soort regenboog. Ik kon voelen dat elke cel in mijn lichaam verlicht werd met deze energie en dit licht. Langzaam stopte de stoel en begon daarna naar rechts te draaien. Mij werd getoond dat dit deze energie in lijn zou brengen met mijn fysieke 3D lichaam dat stil in meditatie op mijn bed lag en dat ik nu voelde en waar ik me nu heel erg van bewust was.

Mijn tijd in de kamer was om en ik dankte allen die aanwezig geweest waren en deze ongelooflijke ervaring hadden begeleid. Ik kwam langzaam weer terug door de gang en zweefde boven mijn fysieke lichaam. Mij werd gezegd een straal van licht vanuit mijn hogere hart naar mijn fysieke hart te sturen ter voorbereiding op de terugkeer uit deze 5D energie in mijn 3D vorm.

Er werd uitgelegd dat wanneer we naar onze sterrenzaad planeet en schepen reizen we bij onze terugkomst zo vaak in ons lichaam ploffen. Dit is zwaar voor ons fysieke lichaam en kan zorgen voor stoornissen en lichaamspijnen enz.

Ik zweefde als een lichte waas boven mijn lichaam. Mijn 3D lichaam werd geïnstrueerd om diep te ademen en mijn hele bewustzijn naar mijn navel te brengen. En daarna met de uitademing de adem in een stoot naar buiten te brengen en de intentie te geven dat daarbij mijn etherische lichaam een beetje groter werd. Ik deed dit 3 of 4 keer.

Daarna goot ik de energie van mijn 5D ervaring langzaam als een vloeistof bovenin mijn kruin en keek toe hoe ze elke cel en elke spleet van mijn lichaam vulde.

Ik opende mijn 3D ogen en liet toe dat mijn lichaam zwaar en een beetje onbeholpen voelde – ik liet gewoon toe dat de energie langzaam een deel van mijn lichaam werd.

Ik deel dit met jullie omdat ook jullie de Holografische kamer van heling kunnen bezoeken en een diepgaande heling kunnen ervaren. Elk van de levens die we hebben gehad is als een cel in het gigantische lichtlichaam dat we werkelijk zijn. Ons fysieke lichaam bevat triljoenen cellen. Elke cel is zich volledig bewust van haar missie of werk in het lichaam (bijvoorbeeld hartcellen, levercellen, huidscellen) en al evenzeer bewust dat ze een deel is van iets groters: onze gehele lichaam.

De Arcturianen gingen verder en vertelden dat wanneer we verandering teweegbrengen in de Holografische kamer van heling en die energie met intentie weer opnemen – we dan de cyclus van onze menselijke 3D cellen veranderen – dit is zuivering tot op hun meest elementaire blauwdruk.

Ik heb nu een paar weken met de kamer gewerkt zowel met mezelf en met mijn cliënten die voor heling komen – het was een verbazingwekkend en heel efficiënt geschenk van onze sterrenzaad broers en zusters.

April is de energiemaand voor diepere cellulaire zuivering. Dat kan in de vorm van vasten, reinigen, ontgiften, werken in het Hologram, meditatie, relatiebijstand, massage, darmreiniging, sauna, chanten, muziek, schrijven – de manieren zijn persoonlijk en gevarieerd. Ik zei al eerder dat ik na mijn artikel van maart al snel via goddelijke synchroniciteit in contact gekomen was met twee mensen in het bijzonder die werken met hologrambeelden en Arcturiaanse energie.

Richard woont in Nederland en werkt met mooie geometrie in het kristallijnen medium: zand. Dit is een krachtige ondersteuning van energie voor onze geliefde Moeder Aarde.Zijn website is http://www.artdezign.nl/sandcircles.htm

Richard stuurde me een link naar een andere artiest die werkt met Arcturiaanse energie en zijn naam is Janosh. Ook hij woont in Nederland. Het blijkt dat Janosh de ontwerper is van het zuiveringshologram dat ik vorige maand met jullie deelde. Ik was me daar toen niet van bewust. Ik vond zijn website en introduceerde mezelf om toestemming te vragen om een paar van zijn beelden te laten zien. Het bleek dat hij ook een goede vriend is van Steve & Barbara Rother van Lightworker – ik was ondersteboven door de connectie en het gemak waarmee dit aan het licht kwam.

Janosh werkt met de beelden van graancirkels uit de hele wereld en creëert daar dan hoger dimensionale beelden van door heilige Hologrammen te vormen. Janosh’ site is http://www.the-arcturians.com/ en hij gaf mij vriendelijk toestemming om een paar van zijn beelden deze maand met jullie te delen om onze zuivering te ondersteunen.

Dit schitterende hologram wordt “vergeving” genoemd. Janosh schrijft “De energie van vergeving helpt je om de kracht te vinden jezelf te vergeven voor elk oordeel dat je jezelf hebt aangematigd”.

Dit is een heel krachtig beeld dat veel geometrische vormen bevat en gebruikt kan worden om onze zuivering verder te vergroten en te ondersteunen. Mediteer en visualiseer dat dit symbool elke cel van je lichaam bestempelt met vergeving en sta het toe je te helpen met het terughalen van elke en alle afgescheiden energie. Als je besluit in de Holografische kamer van heling te werken – zet dit beeld dan op het computerscherm en laat het een deel worden van je 5D energiepatroon dat je dan weer download in je 3D lichaam.

Het Hologram ‘evenwicht’. Janosh schrijft: “De energie van ‘evenwicht’ helpt je om jezelf te herkennen. Als je eerlijk bent ten opzichte van je gevoelens, als je je eigen waarheid herkent, zal niets je evenwicht verstoren.”

De maand april bevat een energiepatroon dat grote kansen voor zuivering en heling biedt. Onze geliefde Moeder Aarde bereikt een energie die voor sommigen moeilijk te doorkruisen is. Stel je in je meditaties de mooie bol of sfeer van de Aarde voor, gewikkeld in het hologram van vergeving of evenwicht – laat evenwicht en vergeving van en naar haar grote bewustzijn stromen.

Dit zal je eigen cellulaire zuivering vergroten en versterken – aangezien we allemaal cellen van de Grote Moeder zijn.

Onze hemelse sterren, planeten en sterrenzaad families verbinden zich steeds meer met ons en storten goddelijke 5D energie over ons uit die onze frequentie en vibratie verhoogt. Sommige van deze verhogingen voelen fysiek niet altijd prettig aan. Maar door te werken met de Holografische kamer van heling, de holografische beelden en de ademhalingstechniek kun je de ruimte van je veld vergroten zodat het meer gereedschappen vast kan houden om deze reis met een groter gemak te maken.

Astrologisch gezien is april (gelukkig) een rustiger maand dan maart hoewel de energie behoorlijk drastisch verder zal opbouwen en toenemen wanneer we de zomer zonnewende naderen.

Planetaire alignementen voor april 2006

5 april – Saturnus gaat direct. Deze planeet heeft het grootste deel van maart retrograde gelopen en zijn energie creëert vaak een gevoel van druk of vastzitten. Zijn voorwaartse beweging zal heel wat energie van diepere zuivering losmaken.

13 april volle maan om 8:41 PST. Deze volle maan zal het hoogtepunt zijn van de energie van de invloedrijke nieuwe maan/zonsverduistering. Het zal een laserstraal van licht bieden in onze verdere zuivering.

27 april – nieuwe maan 11:45 am. Altijd een tijd voor een nieuw begin. We zullen hebben gewerkt in ons hologram, en met deze heling, zuivering en deze nieuwe maan geven we verdere steun aan onze “nieuwe” cellen.

Er zijn verschillende sleutels tot onze planetaire en persoonlijke ascensie. We ontdekken dat we op elk niveau in harmonie moeten zijn met al de energie die we geweest zijn, zijn en zullen zijn. Speciaal de komende maanden zijn ingangen van zuiveringsenergie. In mei zal ik meer met jullie delen over het werken met de Holografische kamer van heling en het contact maken met het oneindige potentieel of de toekomstige energie van onze blauwdruk.

Ons lichaam gaat nu en de komende weken door een diepe transformatie en transmutatie. Het is van essentieel belang dat je de mineralen in je lichaam in evenwicht houdt. Mineralen worden uitgeput door stress en in zekere mate ook door reinigen. Ze ondersteunen niet allen onze vitale orgaanfuncties maar vanuit energetisch standpunt helpen ze mee bij het creëren van doorgangen voor energie zodat die gemakkelijk kan stromen tussen onze Axitonale banen. Daarbij vormen ze energie meridianen tussen onze fysieke, emotionele, mentale en spirituele lichamen. Er zijn vele verschillende vormen van mineralen supplementen te koop als tabletten, vloeistoffen, poeders, enz. Verse biologische groenten bevatten een krachtbron van bruikbare mineralen. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk mineralen nu zijn.

Het is mijn diepste hoop dat het hologram je vriend en steun wordt en dat je deze energie elke dag deelt met onze geliefde Moeder Aarde met een blij en open hart van liefde.

Tot volgende maand – geniet van de energie van april en de prachtige ervaringen die omarmd kunnen worden.

Liefde en Zegeningen
Shala

Bron: www.lichtwerker.com
Website : http://www.lichtwerker.com

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners