·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Steve-Rother
Naam : Steve Rother
Titel : Hologrammen en zuivering
Tekst : Shala's Kosmische Hartslag
Datum: Maart 2006

Hologrammen en zuivering

De wat zachtere energie van begin februari veranderde midden in de maand dramatisch en werd meer gedreven en intens. De golven van energie die door deze verandering werden gecreëerd, slaan hard op de kusten van maart en we staan dan ook voor een behoorlijk dramatische rit deze maand.

Ten eerste zijn er een aantal astrologische gebeurtenissen die bijdragen aan de toch al krachtige mix van energieën die in deze tijd over ons heen spoelt. We beginnen deze maand met Mercurius die retrograde gaat, gevolgd door de Nieuwe Maan, een maansverduistering, de voorjaarsequinox, Volle Maan, Mercurius die zich direct stationeert en een zonsverduistering. Met deze rij van gebeurtenissen hebben we een aantal grote kansen om nieuwe mogelijkheden en patronen voor onze emotionele harmonie op te zetten.

Zuivering is zeker geen nieuw thema of nieuwe taak voor onze groei; het is echter op elk niveau nodig om de nieuwe mogelijkheden die we creëren duidelijk te verwoorden en ermee in overeenstemming te zijn.

Het niveau van zuivering dat zich momenteel op de planeet ontvouwt is soms onthutsend. Weerspatronen over heel Noord Am erika en Europa zaten in de “diepvries”, heftige stormen waren talrijk, regen, overstromingen, modderstromen – Moeder Aarde is bezig met verandering en reiniging.

Terwijl we de zuivering van de Aarde ondervinden, ervaren we die ook van onszelf, en dit biedt diverse wegen die ons toegang kunnen geven tot het Morfogenetische of Universele Kwantumveld van oneindige mogelijkheden. Dit veld van vibrerende informatie en potentieel is zeker geen “nieuw” iets, maar met de toename in frequentie en vibratie van de planeet en het samensmelten van onze wetenschap met spiritueel inzicht, merken we nu dat dit veld gemakkelijker dan ooit bewust te doorkruisen is. Dit veld verbindt ons op kwantumniveau met alle dingen en alle manieren om puur potentieel te begrijpen – en daar vindt “magie” plaats.

De collectieve energie van maart ondersteunt een diepere zuivering als we alle niveaus van ons wezen inzetten voor transformatie. Zuivering is een heel persoonlijke en dikwijls subjectieve reis. Het kan puur fysiek, emotioneel of mentaal zijn maar omvat vaak ook onze spirituele overtuigingen of gewoonten.

Ik heb al heel lang een fascinatie voor hologrammen, welke invloed ze in ons leven uitoefenen en hoe dit verbazingwekkende veld benut kan worden voor constante groei op ons pad naar persoonlijke ascensie. Als we met een hologram werken, heeft één kleine verandering invloed op het geheel en is er een nieuw patroon of oneindige mogelijkheid beschikbaar. Het inzicht dat elk deel van een hologram alle informatie van het geheel bevat, maakt het mogelijk dat dit verbazingwekkende fenomeen kan gebeuren.

Begin januari vroeg ik mijn gids naar informatie en instrumenten om te werken met hologrammen en er toegang tot te krijgen. In de vroege ochtenduren van 3 januari 2006 werd ik gewekt door een van mijn liefdevolle Arcturiaanse gidsen en werd mij gevraagd om als antwoord op mijn vraag kennis te nemen van de volgende informatie.

De Arcturianen:

“We zullen beginnen met te zeggen dat je huidige leven bestaat uit vele hologrammen die over elkaar heen liggen – dat over elkaar heen liggen creëert een overlapping. De ruimte waar het hologram over een ander hologram heen ligt wordt “Vesica Pisces” genoemd.

Vesica Pisces

Mij werd een eenvoudig beeld getoond van twee cirkels die elkaar deels overlappen – een beeld dat me bekend was en dat ik me gemakkelijk kon herinneren.

De informatie ging verder:

“Deze ovale middenruimte waar de overlapping plaatsvindt, is uniek in die zin dat het een doorgang of toegangspoort is. Het wordt niet volledig beheerst door de universele wetten van jullie driedimensionale werkelijkheid – en daarom is het een plaats met onbeperkte mogelijkheden om je te verbinden met een vijfdimensionale frequentie of hoger, het is het Morfogenetische veld of Kwantumveld. Binnen deze ruimte bestaat een weefsel of matrix van lichtvezels die informatie bevatten en die opgepikt of in trilling gebracht kunnen worden. Als deze vezels of de informatiestructuur wordt veranderd, zorg je voor verandering in alle richtingen buiten jullie lineaire tijd en ruimte. Vanuit deze ruimte kun je de oneindige rijken van puur potentieel doorkruisen.”

Hoe krijg ik toegang?

“Visualiseer jezelf in de 1e cirkel. Visualiseer de 2de cirkel pulserend met schitterend kristalhelder regenbooglicht. Zie de cirkels elkaar overlappen en de Vesica Pisces creëren. Zodra je die kunt zien, zet je jezelf in die ruimte en begin je je ermee te verbinden via je hartchakra. Laat je verbeelding in oprechtheid en zuiverheid vanuit je hart je nieuwe werkelijkheid dromen.”

Sinds die tijd heb ik rustig “gespeeld” met deze instructies en ontdekte dat het toegang krijgen gemakkelijk ging en de resultaten indrukwekkend waren. Ik bied jullie dit instrument aan voor je eigen onderscheidingsvermogen op je persoonlijke reis.

We creëren met onze gedachten en emoties elk moment van onze werkelijkheid. Het universum is een plooibare constructie van energie/informatie, gevormd door onze verbeelding en onze verbeelding gaat de beperkingen van tijd en ruimte te boven.

“Stel je voor” dat je vrij bent van elke emotionele of mentale bagage die je nog met je meesleept of hoe je lichaam zich zou voelen als het vrij is van overgewicht, giffen of oude wonden. Dat is waar we deze maand in terecht komen. Deze dynamische energie zal de komende drie maanden behoorlijk intensief bij ons zijn, tot aan de zomerzonnewende. Beperkingen bestaan alleen omdat we ze niet “uit hun bestaan” hebben “voorgesteld”.

Terwijl ik dit artikel schrijf en mijn eigen “zuiveringshologram” overdenk, antwoordde het universum mij met de meest fantastische geometrie. Ik kreeg namelijk een e-mail, getiteld zuivering! Ik was op z’n zachtst gezegd geïntrigeerd. Hieronder staat de afbeelding, “share purification” genoemd. Die werd gemaakt door een heel edelmoedige en liefdevolle ziel die graag wil dat dit ter heling en transformatie met de wereld wordt gedeeld. Ik heb een link toegevoegd naar de site “share purification” waar deze afbeelding te vinden is.
http://www.share-purification.com/purification/eng.htm

Laten we nu met deze nieuwe beelden en dit begrip eens kijken naar de dynamische maand die voor ons ligt.

De energie van maart zet aan tot actie om ons hart, onze boosheden, verloren delen, verhalen, onze banden met zielsfamilie en de aarde en ons fysieke voertuig te zuiveren. Direct al aan het begin staan we voor de Mercurius retrograde en we eindigen met de zonsverduistering tijdens de Nieuwe Maan. Carolina Eastwood-Parky deelt haar inzichten voor deze komende invloedrijke maand.

http://www.planetlightworker.com/articles/carolinaeastwood/article65.php

2 maart 2006 – 12:29 PST – Mercurius Retrograde

Op 2 maart gaat Mercurius, de planeet van communicatie, retrograde (een schijnbaar teruglopende beweging) in Vissen, daarmee aangevend dat een tijd is aangebroken voor innerlijke bespiegeling, hoewel weinigen in de Westerse cultuur dat ritme echt zullen volgen. De bespiegeling is bedoeld om begrip en inzicht te verschaffen wat ons helpt wijsheid te ontwikkelen en zo vooruit te gaan in ons spiritueel ontwaken. Gedurende de drie weken dat Mercurius retrograde loopt, worden we geleid om onze aandacht te richten op taken en communicatie die in het verleden zijn blijven liggen en deze zaken af te maken voordat we verder kunnen en nieuwe creativiteit kunnen ontwikkelen. Jupiter, de planeet die ons het principe van expansie en groei brengt en momenteel in Schorpioen staat, gaat retrograde op 4 maart. Daardoor wordt vooruitgang vertraagd en worden sommige nieuwe projecten beperkt omdat we onze aandacht richten op details en kwesties die eerst afgehandeld moeten worden voordat deze p!
rojecten kunnen gaan wortelen en tot bloei kunnen komen. Jupiter’s retrograde duurt tot 6 juli en als hiervan een wijs gebruik wordt gemaakt, kan de grondslag voor toekomstige expansie worden gelegd.

14 maart 2006; 3:3 pm PST Volle Maan – 3:49 pm PST – Maansverduistering

Terwijl de zon in maart door Vissen loopt, komt hij terecht in een interessant, problemen biedend aspect met de transformatie brengende Pluto in Boogschutter. In een voortdurend opwaartse spiraal neemt Pluto ons mee door symbolische cycli van geboorte, dood en transformatie. Wanneer we naar het hoogste in onszelf reiken, moeten we het donkerste deel van onze aard onder ogen zien om toegang te kunnen krijgen tot het verhevene. Op 14 maart hebben we een volle maan maansverduistering in Maagd, tegenover de zon in Vissen en in een moeilijk “vierkant” (rechte hoek) met Pluto. Vierkanten houden spanningen vast waardoor die opbouwen, laten een dynamische kracht los die beweging of verandering creëert. We kunnen verwachten dat deze maansverduistering nogal belangrijke veranderingen in ons leven zal bespoedigen, vooral op het gebied van onze filosofische of spirituele overtuigingen, ons gevoel van rechtvaardigheid en ons diepe verlangen om verenigd te worden in de vreugde van spiritu!
ele eenheid, geplaatst naast onze dagelijkse gewoonten en rituelen.

20 maart 2006 – 10:26 am PST - Equinox

De zon voltooit zijn reis door Vissen en gaat Ram binnen, het eerste teken van de dierenriem, en geeft zo de aanzet tot de voorjaarsequinox op 20 maart. Dit is het astrologische Nieuwe Jaar, omdat we aan een nieuwe cyclus van twaalf maanden ontwikkeling beginnen die ons meeneemt door twaalf progressieve groeifasen. De eerste daarvan, Ram, brengt nieuwe geboorte, nieuwe ideeën, een hernieuwde stroom van energie en enthousiasme voor nieuwe creaties. Ram gaat over begin. Hij geeft een stoot levenskrachtenergie die sterk genoeg is om een menselijke baby te stimuleren de wereld binnen te gaan, een nieuwe scheut gras te stimuleren de aarde uit te komen, of vorm te geven aan een idee of visioen.

Op het noordelijk halfrond is het de voorjaarsequinox. De mensen op het zuidelijk halfrond ervaren echter de herfstequinox, een tijd om de groei te oogsten van de zaden die in de lente zijn geplant, om daarna rustig de innerlijke ruimte van integratie en overweging binnen te gaan.

29 maart 2006, 02:16 am PST Nieuwe Maan – 02:33 am PST – zonsverduistering

Op 29 maart hebben we een nieuwe maan en een zonsverduistering in Ram. Mercurius heeft zijn directe loop op 25 maart hervat, waarbij de energie weer vrijkomt, en de zonsverduistering richt onze aandacht op nieuwe doelen, of brengt een hernieuwde energie voor projecten en activiteiten die onze groei bevorderen. Zonsverduisteringen brengen verandering op heel diepe, innerlijke niveaus, en deze zonsverduistering brengt ons naar de oorsprong van onze motivaties voor creatieve expressie. De zaden die we deze lente uitzaaien zullen het hele jaar en nog langer verzorgd en ontwikkeld moeten worden; de zonsverduistering vraagt ons om er zeker van te zijn dat we de juiste dingen zaaien. Als onze nieuwe creatie overeenstemt met ons wezen, resoneert met ons zielsdoel en op één lijn staat met het hoogste welzijn van allen die erbij betrokken zijn, zal ze prachtig groeien en bloeien.

http://www.planetlightworker.com/articles/carolinaeastwood/article65.php

Er heerst deze maand een transformerende en krachtige energie die kwesties kan aanpakken en informatie en begrip naar de voorgrond van ons bewustzijn kan brengen. Hierin kunnen we sturing geven aan de zuiveringsbehoeften die nodig zijn en begrijpen wat onze motieven zijn “achter” bepaalde gewoonten en kwesties.

Als we ons bewustzijn in het hologram van zuivering brengen en de intentie stellen dat alle mogelijkheden onbeperkt zijn, dan creëert onze bewuste geest volmaaktheid in het kwantumveld van zuiver potentieel en tegelijkertijd onze werkelijkheid.

Maart zal soms stimulerend aanvoelen en dat kan tegelijkertijd overweldigend zijn. Er gebeurt veel met korte tussenruimten. Fysiek kan dat zwaar aanvoelen en daar bedoel ik mee dat het alle fysieke symptomen kan omvatten die we in het verleden hebben genoemd. Slaapstoornissen, lichaamspijnen, hoofdpijnen, spijsverteringsproblemen, op griep of verkoudheid lijken symptomen, vermoeidheid en lethargie, intense dromen, huiduitslag, koorts, honger, verlangen naar suiker, stemmingswisselingen, depressies, enzovoorts.

Emotioneel kunnen we het gevoel hebben alsof we tussen twee werelden leven – sommige dagen vraagt het fysieke lichaam onze aandacht – andere dagen zullen het onze emoties zijn. We kunnen ons tot het uiterste gedreven voelen als we heel diepe niveaus van ons bewustzijn zuiveren.

In dezelfde mate is het een heel opwindende en uitgelaten maand – als we ook maar een klein deel van onszelf de vrijheid geven, zal dat effect in het hologram naar elk aspect van ons leven golven. Dat is het meest opwindende proces wat we kunnen ondernemen. Hoe meer we ons identificeren met ons vijfdimensionale lichtlichaam en bewustzijn, hoe gemakkelijker dit proces wordt. Ons perspectief neemt de stroom van mogelijkheden over en geeft oplossingen en nieuwe mogelijkheden tot harmonie en heling.

Als we ons niveau van persoonlijke heling verhogen, worden we bekwamere planetaire helers, wat weer met een boog terugkeert en onze persoonlijke heling verhoogt. Het is een energiecirkel die onze persoonlijke en de planetaire ascensie ondersteunt.

Geniet van de komende maand, laten we onze energie stevig in ons hart houden en onze liefde en diepste dankbaarheid elke dag naar onze geliefde Moeder Aarde sturen.

Liefde en zegeningen,
Shala

Bron: www.lichtwerker.com

Website : http://www.lichtwerker.com

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners