·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Channelingen
Naam : Gabriela Gaastra-Levin
Titel : Openbaring van Maria Magdalena over het belang van De Da Vinci Code
Tekst : Maria Magdalena: “Lieve broeders en zusters. Met blijheid en dankbaarheid richt ik mij tot jullie. Ik vind het ontroerend om te constateren dat jullie zoveel openheid tonen en belangstelling hebben om contact met mij te maken. Ik vertegenwoordig het erkennen en eren van jullie vrouwelijke essentie, zowel in vrouwen als in mannen. De interesse in mij en wat ik vertegenwoordig groeit met de dag. Er zijn steeds meer mensen die verlangen naar het helen van de vrouwelijke energie in zichzelf en in de wereld. Het verschijnen en het succes van het boek De Da Vinci Code van de auteur Dan Brown zijn hiermee verbonden. In dit boek wordt in wezen spelenderwijs naar mij gezocht. De auteur speelt op een meesterlijke manier met het verlangen dat elk mens heeft naar het helen van het vrouwelijke. Alle voorvallen uit het boek en de verhaallijn vormen een metafoor voor alle situaties en processen die mensen op Aarde creëren om in contact te komen met hun vrouwelij!
kheid.
De vrouwelijke energie is op dit moment het belangrijkste element op Aarde dat heling behoeft. Alle verschillende conflicten die zich tussen de mensen op Aarde afspelen hebben in essentie hier mee te maken. De heling van het vrouwelijke ‘doet alles op haar plaats vallen’ en is het ontbrekende element voor het oplossen van de puzzel van de grote menselijke conflicten op Aarde van dit moment. Het is zo vanzelfsprekend en zo onmisbaar voor velen.
In het boek wordt een vanzelfsprekende waarheid op een ingewikkelde manier onthuld. Als alles op zijn plaats valt lijkt deze ontdekking voor de hand liggend en niet complex. Het feit dat Jezus en ik een paar vormen, dat wij kinderen hebben gehad en dat wij als familie van het licht een basis vormen voor het helen van het menselijke hart is een heel natuurlijke waarheid. Op zich heeft de mensheid geen codes nodig om dat te kunnen waarnemen en te accepteren. De angsten die de mensen door de verschillende eeuwen heen voor het vrouwelijke en voor de eenheid tussen man en vrouw hebben ontwikkeld, maken dat deze ‘natuurlijke’ waarheid vaak niet gezien werd. Deze angsten maakten dat men in de loop van de menselijke geschiedenis niet openlijk over het vrouwelijke durfde te praten. Alleen op een verborgen manier en soms ook door middel van codes kon men het vrouwelijke benoemen en een waardevolle plek geven.
Mensen zijn bang voor hun ware essentie, zijn bang om zich te verbinden met elkaar, zijn angstig voor intimiteit en voor de kracht van hun eigen seksualiteit, maar uiteindelijk is hun Goddelijk hart dat waar ze het meest bang voor zijn en tegelijkertijd waar ze het meest naar verlangen. De vrouwelijke energie zegt dat je van jezelf mag houden, dat je perfect, compleet en Goddelijk bent. Het vrouwelijke staat voor het waarnemen van het Goddelijke in alles wat bestaat. Het vrouwelijke staat voor de kracht van het ‘zijn’, het mannelijke staat voor de kracht van het ‘doen’, het neerzetten, het bouwen. Het vrouwelijke principe hoeft niets te bewijzen of te presteren om waardevol te zijn. Je bent perfect zoals je bent. Het mannelijke staat voor het neerzetten, het manifesteren van deze perfectie in de wereld.
Jullie mensen bewandelen vaak een ingewikkelde route om tot deze simpele waarheid te komen. Jullie routes kunnen soms op een thriller lijken, met alle afwisselingen en verrassingen die daarin horen. In een thriller zoals De Da Vinci Code wordt op een creatieve manier gespeeld met het thema ‘goed en kwaad’. Wat ‘goed’ lijkt kan ‘kwaad’ worden en andersom. Vrienden en vijanden wisselen elkaar af en dat doen slachtoffers en daders ook. De passie die de mannelijke en vrouwelijke hoofdrolspelers tonen vertegenwoordigen de passie waarmee jullie, mannen en vrouwen, naar het helen van het vrouwelijke principe en de balans tussen het vrouwelijke en mannelijke zoeken.
De aanwijzingen in jullie hart zijn niet ingewikkeld, integendeel, juist heel vanzelfsprekend. Wat het complex maakt zijn de weerstanden die jullie voelen om deze natuurlijke harmonie tussen het mannelijke en vrouwelijke te accepteren en toe te laten. Het gaat om de natuurlijke kunst van geven en ontvangen. De man geeft en de vrouw ontvangt, laat volgroeien, ‘baart’ en geeft terug. Zo ontstaat in feite de gehele schepping.
Jullie hebben in de loop van verschillende levens beslissingen genomen en overtuigingen gecreëerd die deze natuurlijke waarheden verbergen. Jullie zoektocht om dit web van blokkades en overtuiging te ontrafelen is te vergelijken met de ontcijfering van een code. De code in jullie eigen bewustzijn.
Er is een veel simpeler methode om dit door jullie zelf in de loop van jullie eigen individuele en collectieve historie gesponnen web te ontsluieren en dat is tot mij Maria Magdalena te bidden als vertegenwoordigster van de Goddelijkheid van het vrouwelijke principe en ook tot Jezus en Maria Magdalena als Goddelijk paar, als vertegenwoordigers van de harmonie van het mannelijke en het vrouwelijke. Door tot ons te bidden schakelen jullie een hogere dimensie van bewustzijn in die als een straal van licht door alle blokkades heen gaat. Door de intentie neer te zetten om deze aspecten te willen helen wordt de heling al geactiveerd. Daar hebben jullie geen code voor nodig, alleen het verlangen van jullie hart naar het ervaren van jullie eigen Goddelijkheid. Daarvoor staan Jezus en ik, Maria Magdalena, voor jullie klaar om jullie daarin te steunen en te begeleiden. In Deel I en Deel II van onze boeken ‘Openbaringen van Maria, Jezus en Maria Magdalena - over de Goddelijkheid van de!
mens’ staan nog meer verschillende gebeden om de krachten die wij vertegenwoordigen in jullie hart te doen ontwaken.

Lieve Maria Magdalena
Goddelijke vrouw
Ontferm u over mij en word in mij wakker
Help mij om het vrouwelijke principe in mij te helen en te waarderen
In alle diepten van mijn zijn, in mijn medemens en in alles op Aarde
Amen

Lieve Maria Magdalena en Jezus
Goddelijk paar
Ontferm jullie over mij
En word in mij wakker
En help mij
Om het vrouwelijke en het mannelijke principe
In mij te helen, te waarderen en te integreren
In alle diepten van mijn zijn
In mijn medemens
En in alles op Aarde
Amen”

(Openbaring van Maria Magdalena aan Gabriela Gaastra-Levin uit het boek “Openbaringen van Maria, Jezus en Maria Magdalena – over de Goddelijkheid van de mens Deel III"" van de auteurs Gabriela en Reint Gaastra-Levin) Informatie: www.openbaringen.com

Website : http://www.openbaringen.com

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners