·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Channelingen
Naam : Celia Fenn
Titel : Het manifesteren van je Hartsverlangen: De Wetten van Aantrekking en Afstoting
Tekst : Door Celia Fenn - vertaald door Jolanda Klaassen

“Vandaag ben ik naar het strand gegaan voor een lange luie zondagmiddagwandeling. Ik hou ervan dit te doen. Maar vandaag huilde ik terwijl ik op het strand liep. Spontaan kwamen de tranen, voor mezelf en voor diegene onder jullie die strijden met hun gevoelens en emoties, nu we ons moe en verloren voelen en een beetje boos omdat niets gaat zoals we wilden.

Ik heb twee ervaringen beleefd met Lichtwerkers waarmee ik werk, die maakten dat ik eens ernstig keek naar alles dat er op dit moment plaatsvindt. De eerste was een persoon die een channel wilde en zo bezorgd was over haar reading dat ze boos en kwaadaardig werd naar mij toe, omdat ik het niet kon verzorgen op het moment dat zij het wilde. Het vreemde was, dat ondanks het feit dat ik het haar graag voor haar wilde doen, omdat ik haar nood voelde, leek te worden weerhouden door een ‘kracht’ en er niet toe kon komen te gaan en het te doen. Ik voelde me moe en niet in staat me te bewegen.

Daarnaast had een andere vriendin problemen met haar werk. Ze had grootse ideeën en bezat de rijpheid en intelligentie om deze ideeën te laten werken, maar leek geblokkeerd. Ze vertelde me hoe ze in een vlaag van woede bijna een deel van haar keuken had vernietigd. En ik dacht aan haar angst en pijn en realiseerde me dat veel mensen dit nu doormaken.

En ik dacht aan mezelf en een relatie die zoveel voor me betekende maar gewoonweg niet werkte. Dat was ik, huilend op het strand vanwege mijn eigen verlies van dat waarnaar ik het meest had verlangd en dat bijna binnen handbereik was geweest.

Dus…wat was er hier aan de hand?

Ik zie veel boosheid en frustratie en Lichtwerkers die cynisch worden en twijfelen aan hun geloof en hun pad. En hun boosheid op elkaar botvieren.

Wel, ik dacht na over alle adviezen die we hebben gegeven met betrekking tot manifesteren en realiseerde me dat dit hele proces van manifestatie veranderd is. Het is anders dan het was.

In de Derde Dimensie deed je al het werk zelf. Je visualiseerde, focuste en dan stapte je naar buiten en ‘maakte je dat het plaatshad’. En des te meer energie je erin stopte, des te meer kans je had te krijgen wat je wilde.

Zie je, de Vijfde Dimensie is een krachtige plaats. Het heeft slechts een klein duwtje van je nodig teneinde een krachtig proces van manifestatie op te starten. Dan leun je achterover en wacht het proces af. Je hoeft niets anders te doen. Wees bereid te ontvangen en ga dan iets anders doen. Blijf niet piekeren en focussen, maak je niet bezorgt.

De moeilijkheid van het geval is, dat de wetten van aantrekking en afstoting hier aan het werk zijn. Door je focus te richten op iets en te zeggen: ‘Dit is mijn hartsverlangen’, vertel je jouw Hogere Zelf, ‘Dit is wat ik wil’. Het Hogere Aspect van je zijn ontvangt de boodschap en gaat aan het werk. Maar blijf je het steeds opnieuw doen, dan begin je er een obsessieve en bezorgde energie in te stoppen en dat wordt vertaald als angst. En wanneer je Hogere Aspect angst proeft, ontvangt het de tegenovergestelde boodschap. En wanneer het intense bezorgdheid en obsessieve energie oppikt, is het onwaarschijnlijk dat het je zal brengen waar je om gevraagd hebt, aangezien je niet om zou kunnen gaan met hetgeen je gebracht wordt. En dus zal je Hogere Zelf achteroverleunend wachten tot je voldoende in balans bent en sterk genoeg om om te kunnen gaan met datgene wat je het meest verlangt.

Ondertussen, blijf jij er meer en meer bezorgdheid en stress instoppen en dat vormt een kracht die al wat je zoekt zal gaan ‘afstoten’!

Het geheim is, zoals Aartsengel Michaël blijft zeggen, VERTROUWEN. Het zal komen. Misschien niet wanneer jij het verwacht, maar het zal komen. Wanneer je er klaar voor bent.

Laat me je een voorbeeld geven van hoe makkelijk het is te manifesteren in deze nieuwe energie wanneer je niet overbezorgd bent. Mijn vriezer begaf het enige tijd geleden gedurende een vakantieweekend en ik besloot dat het tijd was voor een nieuwe. Ik belde met lokale witgoedhandelaren en ja, ze waren open, zelfs tijdens de vakantie. Ze hadden een vriezer die overeen kwam met mijn wensen en budget. Ik betaalde, liet mijn gegevens achter ten behoeve van de levering en ging naar huis. Terwijl ik de deur binnenliep werd er gebeld dat ze hem nu al wilden bezorgen. Dat deden ze en ze namen mijn oude vriezer mee. Het nam al met al vier uur in beslag, van het moment dat ik de winkel inliep, tot het moment waarop mijn nieuwe vriezer in mijn keuken stond en het voedsel koel hield! Dat was werkelijk verrassend voor me! Wel, ik had geen inbreng gehad in hoe dingen liepen, het was slechts een nood waaraan op een ongelooflijke wijze gehoor werd gegeven. Manifestatie op topsnelheid, dat w!
as het zeker!

Dus betekend er ‘klaar’ voor zijn, dat je in balans bent en relaxed, niet bezorgd, zelfs speels. Wanneer je geen specifieke inbreng hebt in de uitkomst. En wanneer je er klaar voor bent te genieten van het avontuur waarnaar je hart werkelijk verlangt.

Ik realiseerde me tijdens het kletsen met een andere bevriende Lichtwerker, die klaagde dat haar leven ‘goed was geworden’ behalve op één gebied. En ik realiseerde me dat ik hetzelfde kon zeggen. En toen realiseerde ik me ook dat het gebied waar je de meeste angst en bezorgdheid in ‘investeert’ hoogstwaarschijnlijk het onopgeloste thema is tot je bereid bent de investering erin los te laten en de energetische ‘lading’ van stress eraf haalt, die voorkomt dat een vloeiende energiestroom door het gebeid kan stromen.

Wel, ik dacht dat we er allemaal van uitgingen dat de Vijfde dimensie makkelijk was! Ik denk dat het dat ook zal zijn, misschien, wanneer we het een beetje begrepen hebben.

Minder stress, meer speelsheid. De Hogere Dimensies vertellen me dat al een tijdje, maar ik was er niet echt zeker van wat het exact betekende. Maar nu vat ik het geloof ik wel.

Stress en angst stoten je hartsverlangen af.

Speelsheid en plezier helpen je het te verkrijgen.

Omdat je hartsverlangen slechts een Stroom van Plezier kan zijn. Het arriveert waarschijnlijk niet op een golf van bezorgdheid.

Ik denk dat hoe meer we begrijpen dat de Vijfde Dimensie een plaats is van energie en manifestatie en we respect beginnen te hebben voor en begrip met betrekking tot deze simpele regels, we zullen gaan ontdekken hoe het werkt op deze plaats.

Minder frustratie, verdriet, angst en uitputting. En meer Plezier en Lol.

Je hartsverlangen wacht op jou.

Ik ook. Wellicht geen tranen meer op het strand.

Het is tijd om een begin te maken met het claimen van wat we verdienen op deze Nieuwe Aarde. Zo creëren we het paradijs.”

Bron: www.starchildascension.org

Website : http://www.starchildascension.org

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners