·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Artikelen-over-Lichtwerkers
Naam : Celia Fenn
Titel : De Perfectie van Wie Jij Bent - Een Activatie/Meditatie door Aartsengel MichaŽl
Tekst : Celia Fenn Ė vertaald door Jolanda Klaassen

Om aan deze meditatie en activatie te kunnen beginnen, dien je allereerst een verbinding te leggen met je ĎIk Bení of Hoger Zelf. Dit is wat we de ĎKosmische Mensí noemen ofwel de ĎMenselijke Engelí. Dit deel van jou dat onsterfelijk en oneindig is. Om dit tot stand te brengen kun jij je focussen op de images van Janosh hiernaast en jezelf kunnen toestaan om die engelen- en onsterfelijke aanwezigheid in jezelf te voelen.

Want, zoals MichaŽl ons leert, heeft Ascentie feitelijk twee componenten, het eerste deel is de connectie met het Hoger en Engelen Zelf, het naar boven reiken en de Hemel in jezelf vinden.

Het tweede deel is toestaan hoe de ĎHemelí zich ontvouwt tot een fysieke vorm en dit is het proces van het brengen van de Hemel op aarde. Het is het proces waarbij Vrede en Liefde naar de Aardse rijken gebracht zal worden door de Rijken van de Geest.

Dus, deze activatie stelt je in staat om je fysieke wezen voor te bereiden op de acceptatie van de ĎOneindigheidscodesí die naar de Aarde worden uitgezonden in 2007.

Dus, om deze activatie te beginnen, haal diep adem en focus op je Hartchakra.

Nu je de energie in je Hartchakra voelt, voel hoe je hogere chakraís open staan voor de stroom van energie van de geest. De Kroon staat open evenals het Derde Oog en het Keel- en Hartchakra. Er is een zuivere stroom van de Geest van de Hogere Rijken naar je Hartchakra. En dus, nu je deze stroom van energie voelt, adem diep en zeg tegen jezelf, Ik BenÖIk Ben een Kosmisch MensÖIk BenÖeen Menselijke Engel die de Hemel op Aarde brengt.

En dus, nu je de Waarheid en Perfectie van Wie Je Bent je wezen binnen voelt stromen, sta je Hart toe volledig open te staan en de energieŽn van Onvoorwaardelijke Liefde, Compassie en Dankbaarheid uit te zenden. Onvoorwaardelijke Liefde accepteert Alles en Houdt van Alles. Onvoorwaardelijke Liefde is gebaseerd op totale Zelfacceptatie. Want Alles is mooi en gecreŽerd vanuit de grootse Liefde van de Bron. Want de liefdevolle energie van de Bron creŽert volgens de verlangens en wensen die je uit. Dus, als je in verbinding bent met je perfectie, sta je in verbinding met de Blauwdruk van Perfectie die in je DNA werd geplaatst door de Elohim engelen die de vorm van de menselijke engel ontworpen met al diens potentieel waarbinnen je kunt exploreren. Dus, sta jezelf toe om de Onvoorwaardelijke Liefde te voelen om door je heen te stromen.

Compassie is de energie die je toestaat het pad te voelen van anderen alsof het je eigen pad betreft, want dit is inderdaad zo. Want, we zijn allen Eťn in je staat van Liefde en Perfectie. Maar, aangezien je op het Aardse vlak leeft, ervaar je de zegen van individueel bewustzijn en ben je in staat uiting te geven aan Compassie, met Liefde, en het pad en wezen van een ieder die in je leven komt te zegenen. Want er is een reden voor alles dat je ervaart. Want jullie zijn Allen Eťn.

Dankbaarheid is het spiegelende beeld van het Goddelijke. Want zodra je alles wat je hebt gecreŽerd in je leven aan kunt zien en kunt zeggen dat het goed is, werk je werkelijk volgens de Perfectie van wie Je Bent. En wanneer je uiting geeft aan deze dankbaarheid, stromen je woorden en gevoelens naar de Hemel als een zegen die naar je terugstroomt, met meer zegeningen en liefde.

En dus, liefste Menselijke Engelen, verschuif je bewustzijn nu naar je Fysieke Wezen, te beginnen met je Mentale Lichaam en de Solar Plexus ofwel zonnevlechtchakra. Hier kun je tegen jezelf zeggen, Ik Ben gereed om alle oude energetische mentale patronen los te laten die me belemmeren. Ik ben gereed om alle ideeŽn en alle geloof met betrekking tot beperkingen en gemis, met betrekking tot pijn en lijden, met betrekking tot een lagere zelfwaardering en oordelen over mezelf en anderen los te laten. Ik ben gereed om hiervoor in de plaats de nieuwe energie van Liefde en Overvloed en Vreugde te omarmen. Dit geeft uiting aan de Perfectie van Wie Ik Ben.

Nu, liefste Menselijke Engelen, beweeg je energie naar het volgende niveau, naar je emotionele Lichaam en je Sacraalchakra. Zeg nu tegen jezelf, Ik Ben gereed om alle oude energetische emotionele patronen die angst, boosheid, bezorgdheid en stress produceren los te laten. Ik Ben gereed hiervoor in de plaats de nieuwe energieŽn van Liefde, Vrede, Kalmte en Vreugde te omarmen. Ik Ben gereed om mijn Emotionele Lichaam toe te staan te worden gebruikt als een instrument dat uiting geeft aan de hogere energieŽn van Onvoorwaardelijke Liefde, Compassie en dankbaarheid. Al mijn emoties zullen een reflectie zijn van deze energieŽn. Dit zal uiting geven aan de Schoonheid en de Perfectie van Wie Ik Ben.

En, tenslotte, liefste Menselijke Engelen, sta jezelf toe je focus te verplaatsen naar je Fysieke Lichaam en je Basischakra. Zeg tegen jezelf, Ik Ben gereed om alle oude ideeŽn en energieŽn en gevoelens en emoties met betrekking tot mijn fysieke lichaam los te laten. Ik Ben gereed om me te verbinden met de Blauwdruk van Perfecte Gezondheid en Welzijn die in mijn DNA ofwel fysieke Akasha is ingebed. En, nu Ik deze blauwdruk activeer, sta ik mezelf toe om perfecte gezondheid en welzijn te ervaren. Nu ik alle oude energetische ideeŽn van schuld en straf en onwaardigheid loslaat, omarm Ik het idee van mijn perfectie en de wetenschap dat ik deze perfectie eveneens kan ervaren op het fysieke vlak. En dus, vraag Ik, nu deze blauwdruk is geactiveerd, te worden bekrachtigd om alle oude patronen van ziekte en degeneratie te kunnen loslaten die eveneens in mijn DNA zijn gecodeerd, opdat ze bevrijdt en vervangen mogen worden door de perfecte codes van de Elohim blauwdruk voor Perfecte G!
ezondheid en Welzijn. Want dit zal op het Fysieke vlak, uiting geven aan de Perfectie van Wie Ik Ben.

En dus, liefste Menselijke Engelen, nu jullie deze activaties beŽindigen, adem diep in en voel in jezelf de Ware Perfectie van Wie Je Bent!

En Zo Is Het!

© 2007-8 Text by Celia Fenn, Starchild Global and Images by Janosh, Janosh Art

Website : http://www.

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners