·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Artikelen-over-Bewustwording
Naam : Rayel
Titel : Van Augustus naar September
Tekst : Dierbare familie, augustus is gekomen en gegaan, en wat een maand was dat! Via de vele mensen met wie we contact hebben, hebben we gehoord dat migraine, infectie, desoriŽntatie, verstrooidheid e.d. aan de orde van de dag waren.

We hopen wat licht te werpen op de redenen waarom dit gebeurde tijdens de maand augustus en wat de potentielen zijn voor september.

Deze helft van ĎIMP' werd gebombardeerd met fysieke virale infecties. Jeuk was een voortdurende deelgenoot voor het merendeel van deze maand. Wat we ook probeerden via de alternatieve winkels, niets hielp. Zoals altijd wanneer zoiets gebeurt zoeken we om de antwoorden en redenen te vinden waarom dit gebeurt. Als we dit dit blijven krijgen is het in volmaaktheid en de redenen zouden duidelijk moeten worden. Ik denk dat we gerust mogen zeggen dat de meesten van jullie die deze boodschappen elke maand lezen zich er volledig van bewust zijn dat wanneer deze dingen in je leven gebeuren je hen naar je toegetrokken hebt om naar een deel van de 3d illusie te kijken dat nog een drama is waarvan je gevraagd wor dt om ernaar te kijken als toeschouwer en niet als deelnemer. Herinner je dat je niet langer een deelnemer bent in dit drama, je bent enkel een geÔnteresseerde toeschouwer, het drama beheerst je niet langer. Als deze fase bereikt is zal het voornoemde drama je ervaringsveld ve!
rlaten. Misschien is het een relatie die afgewerkt is binnen je zielecontract, waarvan de tekenen rondom jou heel erg aantonen dat je haar mag beŽindigen. Hierover later meer in onze boodschap.

Nu weten we het. In ons geval werd een ander niveua van zuivering bereikt. Zoals je allemaal weet zijn die vier lichamen die we hier op dit aardse niveau hebben de vier belangrijkste om in het aardse leven mee om te gaan. We zijn door het mentale lichaam gegaan en we werden van nieuwe bedradingen voorzien. Het emotionele lichaam kwam vorige maand aan de beurt om ons er aan te herinneren waarom we hier zijn toen de longen en het hart pijn deden tijdens griep en bronchitis. Deze maand was de huid aan de beurt. De buitenste lagen van onze biologische bel. Ja, de buitenste lagen.

Het verlies van nog een andere geliefde heeft een grote rol gespeeld in wat ik deze maand ervaren heb. Ik had een groot verlangen om ook daar te zijn (De virale infectie).

Zoals velen van jullie weten is mijn reis op dit aardse niveau vaak een van pijn, verdriet enzovoorts geweest, dus mijn weerstand om hier te blijven was extreem duidelijk. Ja, je raadde het al. De virale infecties situeerden zich rond mijn 3 lagere chakra's. Dit helpt me om mij te focussen op mijn taak hier op aarde en om die te vervullen, om ze te accepteren, om er mee te leren omgaan, wat er ook vervuld moet worden, of ik nu ga schreeuwen en schoppen, of ik er nu ga tegen vechten of ik meega met de stroom, het is allemaal een keuze. Het heeft voor mij een punt bereikt waarop ik genoeg had van de jeuk, dus hier ben ik, mij overgevend aan de wil van mijn Eig en goddelijk contract, het ongeziene en ongewetene vertrouwend. Erop vertrouwend dat sommige dingen niet zijn zoals ze blijken. Dit proces toelaten helpt ons onze hoogste mogelijkheden te bereiken. Het leven heeft meer dan waarschijnlijk voor jou ook een groot deel fysieke ervaringen gebracht in de maand augustus. Het ha!
ngt ervan op welke manier jij jezelf door de veranderingen wil werken, als het niet in je fysieke lichaam was. Verzeker je er maar van dat alle vier je lichamen zullen zorgen voor je transformatie. Het gaat erom hoe we met deze belangrijke informatie omgaan. Wanneer deze veranderingen zich voordoen is het essentieel om tijd te nemen waar je kan. Het is essentieel dat je je trillingen zo hoog mogelijk houdt als je kan (kijk aan het einde van de boodschap voor een belangrijke tip)

Weet, geliefde harten, dat het niet alleen binnen ons fysieke, mentale en emotionele lichaam is dat deze symptomen nu plaatsvinden. Het wordt naar buiten weerspiegeld. Je beÔnvloedt anderen rondom jou als je door je dagelijkse ervaringen gaat, dus hoe hoger je trillingen blijven hoe minder chaos gevoeld wordt door je omgeving.

O, en weet ook, je doet dit niet voor jou alleen, hoewel het bij jou begint natuurlijk, je doet dit voor de collectieve trilling van al wat in dit bewustzijn leeft. Ga door je dag met een lach op je gezicht. Wat als je dat niet kunt? Doe alsof tot het lukt. Een lach op je gezicht zal naar binnen gaan en een lach in je hart plaatsen. Dan beginnen je mirakels vorm aan te nemen.

Moeder Aarde is geen uitzondering. Zij gaat ook door brand/jeuk (branden), zuivering (overstromingen), loslaten (aardbevingen), enz. Zij maakt zich ook klaar om haar trillingen te verhogen naar haar volgende niveau van bewustzijn als een levend, ademend, waarnemend voelend wezen. Jullie zijn allemaal waarne mende voelende wezens.

Nu naar de redenen waarom zo velen van jullie deze veranderingen in de vier lichamen hebben ervaren. Laten we je er eerst aan herinneren wat de hoofdenergie van het jaar 2007 is. Weet dat het een numerologisch jaar is van voltooiing. Dit is wat je nu ervaart. Voltooiing!!! Het gebeurt op vele niveaus, of het nu in of buiten onszelf is. Als het van binnen is zal je de symtomen ervaren die we eerder beschreven. Als het van buiten is zal het over de relatie met jezelf of met anderen rondom jou gaan. Het kan de relatie met vrienden, partners, familie, medewerkers, je engelen/gidsen enz. zijn.

Hoe schiet je op met hen? Hoe schiet je op met jezelf? Ervaar je conflicten? Misschien is het woord conflict is sommige gevallen een beetje hard, misschien is het enkel maar een meningsverschil. Het belangrijkste is hier dat je het herkent voor wat het is. Het wordt nu voor je geplaatst zodat je dieper in jezelf kan gaan graven. Het gebeurt met jou omdat je hogere zelf je vraagt om ermee om te gaan. Net als het jaar 2006 = een 8 jaar een jaar was dat de geheimen bekendmaakte om die uit te balanceren en heel te maken was de maand augustus ook de 8ste maand en raad eens? Jup, je voelde het al, die openbaarde ook je innerlijke onevenwichtigheden, je 3D gewoontes, geloof en oude manieren. Het moest van buitenaf komen zodat het duidelijk werd voor jou welk deel van JOUW illusie nog moest getransformeerd worden. Oh, en wat gebeurde er als je het niet meteen snapte? Het herhaalde zichzelf. Zie je zich herhalende patronen in je leven? Ga ermee aan de slag voor je erdoor overweldigd !
wordt. Je ziel weet wat het is. Je ziel weet waarom je hier bent, wat je zou moeten doen, wat nodig is voor je transformatie zodat je je zieleplan kan vervullen enz.

Je hoeft zelfs niet te weten wat het is. Al wat je moet doen is kijken naar de zich herhalende patronen, kijk er naar, neem de boodschap eruit en vraag om hulp om te transformeren en daarna wordt alles duidelijk.

De maand september is een 9 maand en hier zijn we opnieuw met de voltooiing. Weet nu dat je enkel de dingen tot voltooiing kan brengen die je geopenbaard worden, dus alles waar je in augustus doorging was met dat doel. Je zal zien relaties je leven zullen verlaten in de maand september of dat jij hen zal verlaten. Trap asjeblieft niet in de val van angst. Laat de dingen zich ontvouwen, wees een toeschouwer als dat alles is wat nodig is, neem stappen als je volledig geleid wordt om ze te doen. Vertrouw erop en laat je eigen peroonlijke Goddelijke plan zich ontvouwen. Je zal ook voltooiing ervaren in delen van jezelf die onevenwicht in je leven brachten. De inzichten die je in augustus verkreeg zullen je op de juiste plaats zetten om deze moeiteloos te transformeren. Door dit allemaal te laten gebeuren in overeenstemming met je zieleleiding zal je een evenwichtige voltooiing bereiken binnen jezelf. Het zal totaal nieuwe perspectieven, inzichten en kansen openen voor jou.

Want zovelen van jullie hebben duidelijk verklaard aan het universum dat deze levenscyclus of deze splinter van jezelf in deze 3d dimensie over je ascensie gaat. Er worden je in september zovele kansen geboden die je nog dichter bij dit hartsverlangen brengen. We herinneren je eraan dat jij ascendeert om de energieŽn naar hier te laten komen wat op zich je hemel op aarde creŽert terwijl je nog in het fysieke bent.

Speciale data om naar uit te kijken in de maand september zijn de 9de = numerologisch 9-9-9. In onze meditaties hebben we vele deuren zien openen voor ons op deze datum. Het lijkt alsof we energiecirkels creŽren die exponentieel vergroten zodat we onze dromen en hartewensen tenvolle kunnen ervaren. Wat voordien gebeurde heeft ons klaargemaakt om ten volle deze zegeningen te aanvaarden. Nu zijn we er ook klaar voor om ze te leven. De eclipsen en volle manen in augustus waren er niet enkel om naar te kijken, het zijn deuren van mogelijkheden voor jou, zodat je in je ziele/hartewensen kan stappen.

We vragen je ook om niet te vergeten dat de tijd zoals je die kent niet statisch is, dus de energieŽn van augustus zijn nog steeds aanwezig in september, wat betekent dat de energieŽn van oktober nu ook reeds beschikbaar zijn voor jou. Oktober is de 10de maand en numerologisch is die gelijk aan 1 en vertaalt zich naar nieuw begin.

Wat we hier willen zeggen is: wat in september gebeurt hangt af van hoe je door de vorige maanden gegaan bent. Je kan nog steeds de energie van de openbaring van augustus ervaren, je kan de energie van voltooiing van september ervaren of je kan de energie van een nieuw begin van oktober ervaren. Ja, geliefde harten, de maand september is inderdaad een krachtige maand in je evolutieproces. De drie volgende data waar je je bewust moet van zijn in september zijn de 11de (gedeeltelijke eclips, de 23ste (equinox) en de 26ste (volle maan). Al deze dagen zullen openingen aanbieden voor ziele-ontwikkeling en in sommige gevallen voor ascensie. Weet dat dit enkel data zijn, velen van jullie zullen de mogelijkheden reeds voelen/ervaren voor of na die data.

Heb je reeds de kans gehad om naar de film ĎDe Celestijnse Belofte' te kijken? Op het einde van de film tonen ze hoe wij ascentie zien plaatsvinden. We denken dat je verbaasd zou zijn, dus als je nog geen kans gekregen hebt om hem te zien raden we het je beslist aan. Hij zal deuren openen binnenin jou die inzichten voorzien naar andere dimensies, waarom vorige levens niet zijn wat ze lijken en hoe het mogelijk is om samen te werken met geliefden die het fysieke verlaten hebben.

We willen nog ťťn ding met je delen voor we je deze keer verlaten. De openingen, de deuren hebben er ook voor gezorgd dat de sluiers alsmaar dunner worden. Vertrouw op wat je getoond wordt, vertrouw op de innerlijke stem, vertrouw de tekenen rondom jou. Je raakt meer en meer verbonden met je over-ziel (GODZELF)

Je kansen zijn nog nooit zo gemakkelijk verkregen. Laat hen binnen in je leven. Vertrouw dat, wat er op elk moment gebeurt je brengt waar je moet zijn. Wat het ook lijkt. Vertrouw erop dat, wat het ook is, het aan jou geopenbaard wordt met een doel en een reden. Overgave is beter dan weerstand. Ga mee met de stroom en deze stroom zal je leiden naar waar je bedoeld bent te zijn.

Het goddelijke plan voor ieder van jullie ontvouwt zich nu dagelijks, geliefde harten. Geniet er van en wees VREUGDEVOL want dit is waar je zo ijverig voor gewerkt hebt.

ALTIJD, overal en op alle manieren heel veel Zegeningen en Liefde.
Rayel en het team door ""IMP"".

PS: Wij willen heek graag dat u onze berichten met anderen deel, doch verzoeken wij dat u niets uitlaat en het bericht in zijn volledigheid doorgeeft. Onze HARTelijk dank...

Wist u ook dat onze berichten bewaard worden op de Forum? Heeft u recentelijke berichten gemist en/of zou u die nog eens na willen lezen om wellicht Uw antwoorden te vinden? Dat kan op de Forum.
http://getresponse.com/t/9313411/593580/172567131/

Website : http://www.

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s) Naam : Chantie Goelela
Heel herkenbaar. Ben een hele week hartstikke ziek geweest met ontzettende pijn achter in mijn rug ter hoogte van van longen. Dit is nu eindelijk over. Verder is mijn energieveld in de periode van augustus/september behoorlijk aan het trillen, dit heeft naar ik via mijn methodes heb nagevraagd te maken met trillingsverhogingen. Ik merk dat er in sneltempo heel veel aan het veranderen is. Ik wacht het af en laat het over me heen komen. Merk wel dat ik veel eerder moe ben en veel meer slaap nodig heb. Gisteren avond werd ik wakker van een draaiing langs mijn ruggewervel, dit bracht de gedachte bij me binnen dat er aan mijn kundalini energie gewerkt wordt. Dit was het voor deze keer, als er hele bijzondere ervaringen optreden zal ik jullie op de hoogte stellen.

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners
  · Gastenboek