·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Atlantis-Lemurie
Naam : Praktijk Orfilan
Titel : Meerdere afkomsten
Tekst : Ik reed vanmorgen door een bepaalde helderheid in de lucht en voelde mij één worden met mijzelf en daarvoor waar ik ga en sta. Ik realiseer mij al langer, dat er hier op deze aarde meerdere afkomsten tegelijkertijd aanwezig zijn. Dit is niet altijd zo geweest en waarschijnlijk alleen in perioden van een overgang naar een andere evolutionaire staat zoals dat nu het geval is. Nu op deze morgen accepteer ik dat volledig met alle nodige consequenties én mogelijkheden en onmogelijkheden van dien.

Hierdoor is het mij ook duidelijk, dat in communicatie én gevoelssfeer niet altijd alles volledig in harmonie en eenheid is en kan zijn. Er is iets vervreemdends van mijzelf naar veel anderen, iets wat compleet anders is, maar waar ik tegelijkertijd ook niet direct kan aangeven wat en hoe dat nou is.

In communicatie en relatie was er (meestal) ook geen volledige herkenning, iets waar ik mij regelmatig zorgen over maakte en mij deed verstarren. "De onbegrepen eenling in de duistere massa". Kernthema is: "niet van deze wereld zijn". Dat bracht mij in een soort van spirituele anarchie, omdat ik nergens antwoorden kan vinden over een eventuele andere afkomst en de invulling hiervan in het spirituele vraagstuk. Het begrip Karma is dan misschien wel van toepassing op een menselijke evolutie, maar geldt niet voor andere evolutie systemen.

In fantasy verhalen vind ik vaak wel een herkenning, waar verschillende wezens (van verschillende komaf) wél met elkaar samenwerken of elkaar bestrijden. Niettemin waar verschillende systemen léren om met elkaar te communiceren.

Ik vraag mij dan ook af of er andere "mensen" zijn, die niet altijd de juiste spirituele antwoorden vinden op hun gevoel van "anders" zijn en niet kunnen of willen meedoen aan een systeem, die wel geldig is voor personen die afstammen van een menselijke evolutie.

Misschien kan dit een aanzet worden tot een website, die meer en andere informatie kan geven over deze andere systemen. Schrijf hier je reactie of mail mij persoonlijk.

Liefs Peter / Orfilan
Website : http://www.orfilan.nl

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners