·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Artikelen-over-Lichtwerkers
Naam : Ronna Herman
Titel : Binaire Rangschikking Oefening
Tekst : Binaire Rangschikking Oefening
Aartsengel Michaël via Ronna Herman
vertaald uit het Engels door Oscar Woudsma
Juli 2008

Geliefde vrienden, enkele jaren geleden heeft geliefde Michaël mij de informatie gegeven over de Binaire Rangschikking Methode en andere technieken die ik in mijn cursusmaterialen mocht verwerken. Ik heb sindsdien die methode veel onderwezen, terwijl ik de cursussen steeds verder aanvulde met nieuwe informatie. Een paar maanden geleden zei Michaël tegen me dat het tijd was om de Binaire Rangschikkingsinformatie aan het grote publiek te presenteren. Sinds de Binaire Rangschikkingsinformatie verspreid is, via een van de maandelijkse nieuwsbrieven, kreeg ik van een groot aantal mensen de reactie dat ze wilden weten hoe ze die methode precies moesten uitvoeren.

Michaël legde me uit dat diegenen die zich geroepen voelden om onze cursussen bij te wonen behoorden tot de wegvoorbereiders die, voordat ze in dit leven incarneerden, op zielsniveau overeen zijn gekomen om deze en andere methoden op de daarvoor geschikte tijd ten uitvoer te brengen. Velen van ons hebben, na het doen van de Binaire Rangschikkingoefening, trouw minimaal één keer per dag de oneindigheidsademhaling uitgevoerd. Ik doe dat diverse keren per dag aangezien het me helpt om me te focussen en het me voorziet van nieuwe energie. Ik doe bijna altijd de Twaalf Cirkel Oneindigheidsademhalingsoefening en ik ga ook voor ik ga slapen mijn persoonlijke piramide van Licht binnen, om regelmatig de infusies van hogere energiefrequenties te kunnen ontvangen.

Als resultaat van onze gezamenlijke inspanningen is de Poort der oneindigheid nu geopend en toegankelijk, evenals de Poort der Welvaart, die een onlosmakelijk deel vormt van de 8ste dimensionale Oneindigheidspoort. Diegenen onder jullie, die geduldig hebben gewerkt aan het openen van en de toegang tot Poort der Welvaart hebben ook een belangrijke rol gespeeld in het gehele proces. Dientengevolge zal het voor het grote publiek veel gemakkelijke zijn om toegang te hebben tot dit wonderbaarlijke niveau van hoog frequente energie zodat we allemaal kunnen beginnen met het oogsten van universele overvloed in alle dingen. Het opeisen van ons Goddelijke Geboorterecht is een onlosmakelijk deel van het ascentie proces.

We hebben een kritiek punt van ons ascentieproces bereikt, en onze hemelse vrienden doen alles wat ze kunnen om ons te helpen binnen de kaders van de kosmische wetten. Aangezien de wereldeconomie verslechtert en de chaos van de verandering versnelt, is het onze beurt om ons deel te claimen door het openen van de toegangspoorten tot Kosmische Overvloed. We bieden u dit heilige cadeau aan, en we vragen u om ons te helpen om de Aarde en de mensheid op een gemakkelijke en gracieuze manier te bewegen om verder te gaan op dit versnelde pad der evolutie.

Met oneindige liefde en de zegen van de engelen, Ronna.

BASIS ONEINDIGHEIDS- / NULPUNT MEDITATIE

Adem diep in en concentreer uw bewustzijn op het Zonne Kracht Centrum (= zwezerik/thymus, hart en zonnevlecht gebied). Visualiseer dat uw Zonne Kracht Centrum wordt gevuld met Goddelijk Schepperslicht. Terwijl u diep ademt, voelt u dat deze energie zich begint op te bouwen terwijl deze zich naar boven beweegt langs de rug/wervelkolom. De energie doordringt de medulla oblongata (=verlengde merg) waar het ruggenmerg en het
laagste deel van uw hersenen (= hersenstam) met elkaar verbonden zijn. Daar is het zenuwcentrum gelegen dat de hartslag, ademhaling, spijsvertering en bloeddruk regelt en dat energetisch ook verbonden is met het ascentie chakra. De energie van Scheppende Lichtdeeltjes verplaatst zich via het ascentie chakra en vanuit de achterzijde van uw hoofd in een boog, ongeveer 15 centimeter over uw hoofd heen en vervolgens naar beneden afbuigend langs de voorkant van uw gezicht. Vervolgens komt de energie uw Zonne Kracht Centrum weer binnen. Het zet de reis voort naar beneden langs de rug/wervelkolom en verlaat het lichaam via de Stuit chakra (= het Perineum) in een boog, opstromend aan de voorkant van uw lichaam. Vervolgens komt de energie uw Zonne Kracht Centrum nogmaals binnen, terwijl de energie met iedere ademhaling wint aan Licht en Vuurkracht. Dit vormt als het ware een 8, ofwel een lemniscaat, ofwel het teken van oneindigheid.

Zet het proces van diepe ritmische ademhaling voort, zodat u dit teken van oneindigheid, van deze Licht/Kracht bogen steeds verder en verder boven uw hoofd en dieper in Moeder Aarde visualiseert, steeds terugkerend in uw Zonne Kracht Centrum met elke ritmische ademcyclus. Zet het proces voort zolang het voor u comfortabel is, wetend dat zodra u meer van de kostbare Adamantine Deeltjes opneemt, het uw proces van reiniging en opruiming van negatieve energieën uit uw fysieke voertuig op een magische manier zal versnellen terwijl de lege ruimte gelijktijdig wordt gevuld met Schepperslicht Deeltjes. U zult ook toegang krijgen tot meer en meer van de hoger dimensionale gedachtevormen van Nieuwe Creatie, ze verankerend in uw fysieke voertuig/realiteit en ook diep in Moeder Aarde. De door u zo gekoesterde Moeder Aarde zal enorm van het proces profiteren, aangezien u deze wonderbaarlijke giften van verwezenlijking met haar deelt. En op haar beurt, zal zij haar verbinding met u harmoniseren en versterken aangezien u tezamen werkt aan een Goddelijke taak, namelijk het creëren van het paradijs op Aarde.

DE BINARE RANGSCHIKKING

DOOR HET GEBRUIK VAN DE ONEINDIGHEIDSADEMHALING ACTIVEREN WIJ DE 4DE , 5DE, 6DE, 7DE , ONEINDIGHEID/8STE EN 9DE DIMENSIONELE HEMELSE POORTEN, WAARDOOR EEN VERBINDING WORDT GEMAAKT MET DE VEELVOUDIGE CHAKRA PUNTEN VAN ONS HELE WEZEN OFWEL ONZE GODDELIJKE ‘IK BEN’-ENTITEIT. WIJ LICHTWERKERS VERDELEN OF VERMINDEREN ONS LICHT NIET MEER EN DOOR HET GEBRUIK VAN DE ONEINDIGHEIDSADEMHALING ZIJN WE IN STAAT OM HET BINAIRE RANGSCHIKKING SYSTEEM VAN KOSMISCHE SCHEPPING TE ONTSTEKEN VIA ONS ZONNE KRACHT CENTRUM: DE KEEL, THYMUS, HART EN ZONNEVLECHT. BEGINNEND MET TWEE EN VERVOLGENS STEEDS VERDUBBELEND TOT 512, VERSPREIDEN WIJ LICHT DOOR HET TE VERDUBBELEN, OFWEL DOOR BINAIRE RANGSCHIKKING WAARBIJ EEN GETAL ZICHZELF VERDUBBELT: 2 - 4 - 8 - 16 - 32 - 64 - 128 - 256 - 512.

HET OPENEN VAN DE POORT DER ONEINDIGHEID EN HET GEBRUIKEN VAN DE RUSTPUNT MEDITATIE BIEDT VELE VOORDELEN. UW GALACTISCHE CHAKRAS WORDEN GERICHT OP UW FYSIEKE VOERTUIG, ZODAT DE STROOM VAN PRANA (=LEVENSENERGIE) WORDT VERHOOGD OM HET LICHAAM NIEUWE KRACHT TE GEVEN. DIT VERSNELT HET OPBOUWPROCES VAN ONZE LICHTLICHAMEN, VERBINDT ONS MET DE ‘IK BEN’-AANWEZIGHEID, EN CREËERT EEN BESCHERMENDE COCON VAN LICHT OM ONS HEEN ZODAT WIJ TEGEN NEGATIEVE INVLOEDEN VAN DE LAGERE DIMENSIES BESCHERMD WORDEN. WIJ ZIJN WAARNEMERS VAN HET AAN DE GANG ZIJNDE DRAMA BINNEN DE DRIE- EN VIER DIMENSIONALE OMGEVING. ALDUS ZIJN WE GEMACHTIGD OM OP AARDE TE ZIJN, MAAR NIET VAN DE AARDE TE ZIJN, AANGEZIEN WE ONZE HOEVEELHEID LICHT VERHOGEN OM ZO MEER EN MEER ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE/LICHT AAN DE AARDE EN DE MENSHEID TE STUREN. OP DIE MANIER SLUITEN WIJ ONS WERKELIJK AAN BIJ DE RANGEN VAN DE LICHTWEZENS IN DE HOGERE KONINKRIJKEN EN BUITEN HET RUIMTE/TIJD CONTINUÜM.

HET ‘NULPUNT’ IS DE PAUZE TUSSEN DE UITADEMING EN DE VOLGENDE INADEMING MET UW FOCUS OP HET ZONNE KRACHT CENTRUM. DIT IS HET MOMENT VAN ZUIVERE VERWEZENLIJKING. EEN EINDIG OGENBLIK TIJDENS WELKE WE IN EEN PERFECT ‘GODSMOMENT’ ZIJN. U ZULT ZICH COMFORTABELER VOELEN TIJDENS HET PROCES ALS U DE NULPUNT/ONEINDIGHEIDSADEMHALING EEN PAAR KEER OEFENT. TER BENADRUKKING VAN HET NULPUNT KAN HET WENSELIJK ZIJN OM UW MAAGSPIEREN AAN TE SPANNEN EN EEN KEER ZACHTJES TE ‘SNUIVEN’. DOOR DIT TE DOEN SLUIT U HET SCHAKELSCHEMA VAN DE ENERGIE AF IN UW LICHAAM EN VERSPREIDT DE ENERGIE ZICH DOOR UW FYSIEKE VOERTUIG, HETGEEN EEN ZEER GUNSTIGE UITWERKING HEEFT EN HET PROCES VAN UW TRANSFORMATIE ZAL VERSNELLEN.

VELE MENSEN HEBBEN GEVRAAGD WAAR IN HET ZONNEKRACHTCENTRUM DE ADEM ZOU MOETEN BINNENKOMEN TIJDENS DE INADEMING EN DE UITADEMING. DAT VARIEERT VAN PERSOON TOT PERSOON. TERWIJL U DIT DOET ZAL DE ADEM AUTOMATISCH BINNENKOMEN EN NAAR BUITEN GAAN OP DE JUISTE PLAATS. PROBEER HET VOORAL NIET TE DWINGEN. DE ENERGIE ZAL DE AANGEWEZEN PLAATS VANZELF VINDEN. DE ENERGIE IS ER ALTIJD AL GEWEEST, OP ONS WACHTEND OM ONS OP AAN TE SLUITEN.
BIJ HET NULPUNT PAUZEERT U EVEN TUSSEN DE UIT- EN INADEMING (U MAG NAAR WENS EVEN ‘SNUIVEN’ EN UW MAAGSPIEREN AANTREKKEN OM HET NULPUNT TE BENADRUKKEN). OP HET NULPUNT VAN ELKE VOLLEDIGE ADEMCYCLUS TELT U VERDER (ÉÉN GETAL PER ADEMCYCLUS): 2 - 4 - 8 - 16 - 32 - 64 - 128 - 256 - 512. BOUW EEN PAUZE IN VAN ONGEVEER TWEE SECONDEN NA ELKE ADEMCYCLUS EN GA DAN VERDER MET IN- EN UITADEMEN TOTDAT U HET GETAL 512 HEBT BEREIKT. HET KAN VOOR U WENSELIJK ZIJN OM NOG EEN PAAR KEER VAKER DE ONEINDIGHEIDSADEMHALING TE VOLTOOIEN VOORDAT U WEER NORMAAL GAAT ADEMHALEN. MET DEZE METHODE VERANKEREN WIJ DE 8STE DIMENSIONALE POORT DER ONEINDIGHEID, EN 9DE DIMENSIE WAAR ONZE ENGELENFAMILIE VERBLIJFT. DE REGELMATIGE ONEINDIGHEIDSADEMHALING ZOU EEN DAGELIJKSE GEWOONTE MOETEN WORDEN (MINSTENS ÉÉN KEER PER DAG EN VAKER INDIEN MOGELIJK; NOCHTANS, HOEFT U DE BINAIRE RANGSCHIKKINGOEFENING SLECHTS ÉÉN KEER TE DOEN).

DE NULPUNT ENERGIE IS DE BRON VAN ALLES IN DIT HEELAL. DOOR HET UITOEFENEN EN HET PERFECTIONEREN VAN DE ONEINDIGHEIDSADEMHALING EN DE NULPUNT MEDITATIE, HEBT U OP EEN VEILIGE MANIER TOEGANG TOT DE ADEM VAN GOD EN TOT DE KRACHTIGSTE ENERGIE IN DE KOSMOS.

Opmerking: Diverse Oneindigheids Ademhalingstechnieken inclusief de ONEINDIGHEIDS ADEMHALING MET BINAIRE RANGSCHIKKING zijn opgenomen in Randy Monk’s boek, getiteld ‘BECOMING AN ALPHA MASTER PROGRAM’. Dit (Engelstalige) pro­gramma is verkrijgbaar als CDS of een MP3 download (er is geen track indeling op een MP3). Randy biedt gedurende bepaalde tijd 30% korting aan. Het CD programma heeft een advies­prijs van $111,-; echter, u kunt het CD-programma met de 30% korting kopen voor $77.70.
De coupon code is: MMM72008. Klik op deze link om ‘BECOMING AN ALPHA MASTER’ te kopen http://www.timelyguidance.com/products.html. Voor meer informatie: www.timelyguidance.com /

© 2008 Ronna Herman, Star Quest.
775-856-3654 • ronnastar@earthlink.net * 6005 Clear Creek Drive • Reno, NV 89502
Nederlandse vertaling © 2008 Frank Hoogerbeets, Ditrianum (www.ditrianum.org).
Alle rechten voorbehouden

Dit artikel mag alleen in z'n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-vermeldingen.

Copyright © 2002-2008 Ditrianum Media Center
Website : http://www.ditrianum.org

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners