·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Artikelen-over-Bewustwording
Naam : Het Bewuste Pad
Titel : 'Mexicaanse Griep en Vaccineren? Informeer je
Tekst : Onderstaande nieuwsbrief heb ik vandaag naar de directeuren van locale scholen uit mijn omgeving gemaild. Plaatsen met linken en opmaak lukte niet. Vandaar als plain tekst geplaatst. Neem gerust contact met mij op als je onderstaande nieuwsbrief wilt gebruiken om jouw locale scholen (of anders) te informeren, zodat ik je deze kan mailen:

INHOUD NIEUWSBRIEF

1. Mexicaanse Griep en Vaccineren? Informeer je
2. Griep - Wat is het?
3. Weerstand verhogen

Geachte directeuren,

Het schooljaar is weer gestart en via o.a. de GGD ontving u een alarmerende brief over de Mexicaanse Griep. In (dag)bladen en via het NOS ontvangt u berichten dat volgende week een huis aan huis-folder verspreid wordt over hetzelfde onderwerp.

Nu mail ik u, ongevraagd maar vanuit mijn verantwoordelijkheidsgevoel, een nieuwsbrief over hetzelfde onderwerp. De reden hiervoor is dat de informatie die, o.a. via de reguliere gezondheidskanalen en mainnstream-media, verstrekt wordt onjuist en onvolledig is. Zowel het vaccin tegen het H1N1-virus en het middel Tamiflu zijn vele malen ernstiger dan het virus zelf. Dit geldt overigens voor alle vaccins (denk ook aan het HPV waarmee jonge meisjes geconfronteerd worden).

In mijn nieuwsbrief vindt u informatie die u nodig hebt om weloverwogen keuzes te kunnen maken met betrekking tot vaccineren en het middel Tamiflu, en het adviseren van uw leerkrachten, bestuur, ouders, en leerlingen daarover. Ik nodig u dan ook uit de relevante artikelen in mijn nieuwsbrief aandachtig te lezen.

1. Mexicaanse Griep en Vaccineren? Informeer je
Extra uitzending i.v.m. de varkensgriep vaccinatie: gezien de laatste ontwikkelingen rond het opgeblazen Mexicaanse griepvirus en de toenemende overheidspropaganda om ons allemaal aan die twee prikken te krijgen, vond Argusoog Radio het nodig om op vrijdagavond 17 juli een extra uitzending te verzorgen van Arend versus Nexus. Ze spraken over de overheidspropaganda, de laatste bekend geworden feiten en hoe we er mee om kunnen gaan. Ze deden dit met Micha Kat van www.klokkenluideronline.nl, Désirée Röver, de inmiddels welbekende medisch onderzoeksjournaliste en waarschijnlijk Anneke Bleeker van www.verontrustemoeders.nl. Verder zullen als extra gasten aanwezig zijn Patrick Jordan en dr. Rebecca Carley. Ga naar de uitzending...

De komende vaccinaties als startsein voor de lang aangekondigde 'griep'pandemie: Weinig mensen zijn zich er al van bewust. Velen voelen intuďtief dat er ernstig negatieve krachten aan het werk zijn. Om hier goed op te kunnen reageren, geldt: kennis is macht.

Daarom volgen hieronder enige belangrijke feiten:
1. Vanaf 2007 zijn de WHO International Health Regulations (IHR) ondertekend door 194 landen. Dit betekent dat na de afkondiging van fase 6 -- NU dus -- de WHO daadwerkelijk de macht in handen heeft om in al die landen, ook in Nederland, gedwongen vaccinaties te verordineren. Lees meer...

David Icke over de effecten van vaccineren: In deze korte video (Nederlands ondertiteld) praat David Icke over de effecten van vaccineren op met name jonge kinderen. Voordat ze nog geen 2 jaar zijn, krijgen kinderen 25 of meer vaccins waardoor hun immuunsysteem, dat in ontwikkeling is, ondermijnd wordt. Ga naar de korte video...

2. Griep - Wat is het?
Mijn huisarts uit mijn puberjaren zei gekscherend over de griep: 'als ik je medicijnen geef, duurt de griep 2 weken en als je niets doet, duurt het 14 dagen'. Met andere woorden: je hoeft aan de griep helemaal niets te doen, hij gaat vanzelf voorbij. Ik praat nu over een tijd van meer dan 30 jaar geleden. Sindsdien is er veel veranderd: met name in de farmacie-industrie en de motivatie om medicijnen (Tamiflu) te geven als je ziek geworden bent, en de preventiemethode (vaccineren) om te voorkomen dat je ziek wordt. Juist de medicatie (Tamiflu) en vaccinaties leiden tot ziek worden, omdat het je immuunsysteem ondermijnd en, daardoor, zelfs tot de dood.

Ik heb de afgelopen weken in dagbladen zien langskomen dat kinderen die de griep hebben, niet toegelaten zullen gaan worden op scholen om verspreiding van de griep te voorkomen. Zieke werknemers zullen ook naar huis gestuurd gaan worden vanwege dezelfde reden. Er zal veel gewezen gaan worden op de noodzaak tot massale vaccinatie. Deze maatregelen lijken te dienen voor de bescherming van jou, je familie, en vrienden. Echter niets is wat het lijkt!

Informeer je goed (gebruik het internet/ook op mijn website kun je relevante informatie vinden), laat je geen angst aanpraten, en maak zelf je keuze!
Ik wens je de komende maanden Wijsheid en Inzicht, kracht, en een gezond Onderscheidingsvermogen! Lees meer...

3. Weerstand verhogen op natuurlijke wijze
Natuurlijke antibiotica, gewonnen uit o.a. planten die deze stoffen zelf produceren om zich te weren tegen bacterieën, virussen en schimmels, hebben zelden tot nooit bijwerkingen. Ze hebben vaak een gunstige uitwerking op het immuunsysteem en ook erg belangrijk is dat ze dus vaak ook werken tegen virussen en schimmels. Met hun milde werking kunnen ze dus ook preventief worden gebruikt ( in tegenstelling tot de chemische variant.)

Samen met schone alkalische voeding (rauw, plantaardig en biologisch) dragen natuurlijke antibiotica op natuurlijke wijze bij aan een zo optimaal mogelijk werkend immuunsysteem. Lees meer...

Neemt u gerust telefonisch contact met mij op als u naar aanleiding van bovenstaande vragen hebt. U kunt mij ook uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.

Ook is het mogelijk een lezing te laten verzorgen door Anneke Bleeker van www.verontrustemoeders.nl en Désirée Röver.

Hartelijke groet,

Kijk voor meer actuele informatie op www.hetbewustepad.nl
Website : http://www.hetbewustepad.nl

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners