·
Home

·
Advertenties

·
Spirituele Artikelen

·
Spirituele thema's

·
Zoeken / Info

·
Spirituele boeken

·
Ans Corbee

·
Celia Fenn

·
De Hoeders

·
De Monade

·
Eckhart Tolle

·
Gabriela Gaastra-Levin

·
Kryon-Lee Carroll

·
Manuela van der Knaap

·
Niek Johida

·
Praktijk Orfilan

·
Ronna Herman

·
Spiritual Wisdom

·
Steve Rother

·
Suzan Caroll

·
Valerie Donner

Thema: Artikelen-over-Sjamanisme
Naam : Ursula Aerts
Titel : Over sjamanisme en kanker
Tekst : Wanneer ik als sjamanistisch practitioner werk met mensen met kanker, dan constateer ik meestal een vorm van krachtverlies en werk ik met het krachtdier van de betreffende persoon. Het is vaak een groots geschenk voor iemand die de uitdaging van kanker heeft. Let wel. Ik claim hier niet en zal nooit claimen dat ik kanker genees. Wat ik wel kan doen is, op energetisch niveau kijken wat er gedaan kan worden middels een sjamanistisch consult. Ik kijk dan op verschillende manieren naar de energie achter het symptoom. In het geval van kanker constateer ik meestal een gebrek aan persoonlijke kracht, dat zich aandient en zichtbaar wordt via het krachtdier. Ik neem dan iets waar wat niet klopt. Bijvoorbeeld via het geluid dat het dier voortbrengt, de locatie waar het dier zich bevindt of via de vacht van het dier. Het kan zich op zo vele manieren aandienen. Het maakt in principe niet uit. Veel belangrijker is het gegeven, dat als ik het kan waarnemen, het meestal kan helen.

Extractie
Gedurende zo’n consult kijk ik naar meerdere aspecten. Ik kijk bijvoorbeeld ook of ik iets aan negatieve energie kan weghalen uit het lichaam. Dit heet extractie. Vaak is dat voelbaar voor een cliënt, maar dat hoeft per definitie niet zo te zijn. Als ik het voel is het in wezen voldoende.

Hoe zit jouw innerlijke kracht er uit?
Wanneer jouw krachtdier heel of geheeld is, dan kun je heel bewust jouw krachtdier als een persoonlijke gids om advies vragen. Vooral voor kinderen is het een leuke en bijzondere manier om met hun eigen wijsheid en eigen kracht in contact te komen.

Wanneer ik zelf snel iets bevestigd wil zien, ergens over twijfel, of feedback nodig heb, dan kijk ik naar mijn krachtdier. In de lichaamstaal zie ik mijn antwoord. Daar hoef ik niet uitgebreid voor te gaan zitten. Dat gaat snel, als in een flits. Het is ook mogelijk om langere gesprekken te voeren.
Weten wat jouw krachtdier is, is dus een mooi en groots geschenk.
Hoe ziet jouw innerlijke kracht er uit?

Heilig
Jouw krachtdier is heilig. Zo zie en ervaar ik het tenminste. Het werkt voor mij om er op deze manier mee om te gaan. Zo nodig ik mijn cliënten uit om met hun dier, hun innerlijke kracht en dus zichzelf om te gaan. Het zegt iets over jezelf en het leert je hoe je beter voor jezelf kunt zorgen en beter met anderen en uitdagingen kunt omgaan. Het biedt je een bron aan wijsheden.

Er is meer
Een krachtdier kan jou op het levenspad begeleiden, zonder dat er afhankelijkheid ontstaat.Ik ben ook prima in staat om wijsheid en kracht aan te boren zonder krachtdier. Het is een prachtige hulpbron en zo zijn er velen.

Kanker & Familie
Ook kijk ik via het systemisch constellatiewerk naar de uitdaging. Zeker als er vaker kanker in de familie voor komt, kan het heel nuttig zijn om er systemisch naar te kijken. Ik werk veelal één op één wat voor veel mensen als heel veilig wordt ervaren.

Kanker & Adem
Het ademwerk is een bijzondere manier om emotie rondom kanker te harmoniseren. De angst, de pijn en de zorgen kunnen ruimte krijgen en transformeren. Met de juiste manier van ademen transformeer je alle emotie naar een gevoel van innerlijke vrede. Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan en er zijn tal van artsen, die beweren dat dit werk alle ziektes kan genezen*. In het ademwerk kan ik je individueel of in groepsverband begeleiden.

* helingsproces omschrijf ik graag als het bewustwordingsproces naar innerlijke vrede en harmonie . Harmonie is een ander woord voor gezondheid.
* genezen is gericht op het fysieke aspect van ziekte. Iemand kan genezen zijn van kanker, maar nog niet heel of geheeld zijn.

Ik nodig iedereen uit om het beste uit de twee werelden van de reguliere en alternatieve gezondheidszorg te gebruiken.
Wil je meer informatie over een sjamanistisch consult?
Heb je n.a.v. dit schrijven vragen? Neem gerust contact met mij op.
(Blog: http://www.definest.nl/sjamanisme-krachtdier-kanker)
Website : http://www.definest.nl/sjamanistisch-consult

Druk op deze button om een reactie op dit artikel te geven.
Reactie(s)

BookmarkMaak StartpaginaContactGastenboekAdverterenDisclaimer

© 2003 - 2007: Powered by: A-Tzi

Inloggen
  · Link aanmelden
  · Link aanmelden uitgebreid
  · Advertentie plaatsen
  · Artikel plaatsen
  · Nieuwsbrief
  · Nieuwsbrief Xtra

· BannerExchange
  · BannerPartners